راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جام تدبیر با حمایت گروه شرکت‌های جی‌اس‌اس و قهرمانی بانک سامان به پایان رسید

اولین دوره مسابقات فوتسال جام تدبیر به مناسبت ماه مبارک رمضان، توسط شرکت تجارت الکترونیک تدبیر کیش از شرکت‌های هولدینگ گروه گرایش تازه کیش (جی‌اس‌اس) و با حمایت این شرکت، همچنین با حمایت معنوی جامعه فرهنگی «یاوری» از جمعه یکم اردیبهشت ماه 1396 در سالن ورزشی بانک تجارت کارش را آغاز کرد.

این مسابقات در هشت گروه سه تیمی برگزار شد. در دور مقدماتی، هر تیم دو بازی داشت و از هر گروه دو تیم به مرحله حذفی و یک‌هشتم صعود کردند، چهار تیم «بانک صادرات»، «بانک سامان»، «بانک دی» و «هیئت فوتبال استان تهران» تیم‌هایی بودند که به مرحله نیمه نهایی مسابقات جام تدبیر راه پیدا کردند. سرانجام دو تیم بانک سامان و بانک دی به مرحله نهایی صعود کرده و به این صورت بازی فینال جام تدبیر بین دو تیم بانک سامان و بانک دی، جمعه دوم تیرماه برگزار شد.

بازی فینال جام تدبیر با نتیجه ۱-۱ به پنالتی کشیده شد و بعد از دو نیمه بازی نفس‌گیر، سرانجام تیم بانک سامان توانست در ضربات پنالتی تیم بانک دی را شکست دهد و قهرمان اولین دوره جام تدبیر شود.

قبل از بازی فینال جام تدبیر بین دو تیم بانک سامان و بانک دی، دو تیم بانک صادرات و هیئت فوتبال استان تهران برای رده‌بندی مقام‌های سوم و چهارم به مصاف یکدیگر رفتند و با برد تیم بانک صادرات و کسب مقام سوم، تیم هیئت فوتبال استان تهران مقام چهارم را از آن خود کرد.

در این رویداد کمیته فنی مسابقات، هدایت و کار نظارت بر رویدادها را بر عهده داشت.

عکاس: علی بیات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.