پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
رونمایی از طرح شرکای تجاری باشگاه مشتریان بانک ملت
طرح شرکای تجاری باشگاه مشتریان بانک ملت با حضور مدیرعامل، اعضای هیئتمدیره و مدیران ارشد این بانک رونمایی شد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، نسل سوم از باشگاه مشتریان مطابق با استانداردهای روز دنیا و با بهرهگیری از ظرفیتهای شرکای تجاری باشگاه در راستای گسترش سبد پاداشهای قابلارائه به اعضا و خلق ارزشافزوده برای مشتریان وفادار بانک مورد رونمایی قرار گرفته است.
دکتر هادی اخلاقی فیض آثار در مراسم رونمایی از این طرح با تأکید بر این نکته که بانک ملت درصدد ایجاد ارزشافزوده برای مشتریان و شرکای تجاری است، گفت: «بانک ملت در این زمینه، استراتژی مدونی را تدوین کرده است تا بتواند با اتکای بر زیرساختهای قوی فناوری اطلاعات، از این فرصتها به بهترین شکل ممکن بهره ببرد.»
مدیرعامل بانک ملت افزود: «باید با استفاده از تمامی امکانات و پتانسیلهای موجود، موقعیت خود را در بازار بانکی بهصورت باثبات و پیشرو، حفظ و از این امکانات برای توسعه ظرفیتهای خدمترسانی استفاده کنیم.»
او از بانک ملت بهعنوان یکی از باثباتترین بانکهای کشور نام برد و گفت: «این بانک همواره تلاش کرده است تا به تعهدات خود در قبال جامعه مشتریان و سهامداران به شایستگی پاسخ دهد. همین امر باعث شده است تا برند بانک ملت در جامعه مورد استقبال واقع شود و از استحکام خوبی برخوردار باشد.»
دکتر مسعود کیماسی، رئیس اداره کل مدیریت بازاریابی بانک ملت هم در سخنانی گفت: «این بانک بهعنوان یک بانک نوآور، در سال ۱۳۸۹ بهعنوان اولین بانک، به راهاندازی باشگاه مشتریان اقدام کرد و خوشبختانه هماکنون این باشگاه با بیش از دو میلیون عضو، بزرگترین باشگاه تجاری کشور است و از این طریق تاکنون تسهیلات و پاداشهای نقدی قابلتوجهی را به مشتریان اعطا کرده است.»
امروز نقطه عطف باشگاه مشتریان بانک ملت است زیرا قصد داریم سبد خدمترسانی به مشتریان را از طریق شرکای تجاری باشگاه گستردهتر کنیم.
در این طرح اعضای باشگاه خواهند توانست با استفاده از امتیازات خود در باشگاه، از هدیه خرید شرکای تجاری باشگاه استفاده و با خرید از طریق کارتهای بانکی ثبتشده در باشگاه مشتریان روی پایانههای فروش به پرداخت ملت، کالاها و خدمات موردنیاز خود را از شرکای تجاری با شرایط بهتری خریداری کنند.
او ادامه داد: «مشتریانی که تاکنون در باشگاه مشتریان بانک ملت عضو نشدهاند، میتوانند با مراجعه به سایت club.bankmellat.ir و ثبتنام در باشگاه مشتریان و نیز تعریف کارتهای بانکی خود از بانک ملت یا سایر بانکهای عضو شبکه شتاب، از این خدمات استفاده کنند.»
همچنین مؤسسات و شرکتهایی که میخواهند بهعنوان شریک تجاری بانک ملت فعالیت کنند میتوانند با مراجعه به سایت باشگاه مشتریان بانک ملت اطلاعات تکمیلی در این زمینه به دست بیاورند.
او با اشاره به این نکته که این طرح از تاریخ ۳۰ خرداد سال جاری برای تمامی اعضای باشگاه مشتریان قابلاستفاده خواهد بود اظهار امیدواری کرد و گفت: «توسعه چنین امکاناتی ضمن کمک به توسعه و ارتقای سطح خدمات شبکه بانکی کشور، بتواند زمینه ارتقای خدمترسانی و پاسخگویی بهتر به مشتریان را فراهم کند.»