راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مؤسسه اعتباری نور به‌زودی وارد فرا بورس اوراق بهادار می‌شود

به‌زودی نماد مؤسسه اعتباری نور با اخذ مجوز از سازمان بورس اوراق بهادار باز می‌شود.

روابط عمومی مؤسسه اعتباری نور در این‌باره گفت: «با باز شدن نماد این مؤسسه، سپرده‌گذاران نور بیش‌ازپیش از فعالیت سالم و مطمئن این مؤسسه که تحت نظارت بانک مرکزی قرار دارد منتفع می‌شوند.»

با باز شدن نماد مؤسسه اعتباری نور در تابلوی فرا بورس و فهرست شرکت‌های پذیرفته‌شده در فرا بورس اوراق بهادار کشور، همه مردم و علاقه‌مندان سرمایه‌گذاری و خرید سهام مؤسسه اعتباری نور می‌توانند با مراجعه به کارگزاری‌های بورس اوراق بهادار سراسر کشور با خرید سهام این مؤسسه به قیمت تابلوی بورس در مؤسسه اعتباری نور شریک شوند و جزء سهامدار آن این مؤسسه قرار گیرند.

با خرید سهام این مؤسسه سهامدار آن علاوه بر سرمایه‌گذاری و سهامداری می‌توانند از دریافت سود سالیانه این موسسه و افزایش قیمت سهام موسسه نور در بازار سرمایه بهره‌مند شوند.

همچنین قرار است باجه‌های کارگزاری بورس اوراق بهادار در شعبه‌های مؤسسه اعتباری نور در ماه‌های آینده راه‌اندازی شوند. به گزارش این مؤسسه، با راه انداری باجه‌های کارگزاری در شعبه‌های موسسه اعتباری نور در سراسر کشور همه مردم و مشتریان نور می‌توانند با مراجعه به شعب این مؤسسه و از طریق باجه‌های کارگزاری در سراسر کشور پس از دریافت کد معاملاتی بورسی در بازار سرمایه اقدام به خریدوفروش سهام شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار نمایند و در شرکت‌های بورسی سرمایه‌گذاری کنند و از مزایای سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه منتفع شوند.

مؤسسه اعتباری نور به‌زودی با اضافه کردن پایانه‌های فروشگاهی pos، به چرخه خدمات بانکداری الکترونیکی و همچنین با اخذ مجوز نهایی برای راه‌اندازی سامانه سپام برای صدور ضمانت‌نامه‌های ریالی و اعتبار اسناد داخلی و با پیوستن به سامانه چکاوک، خدمات بانکداری خود را گسترش می‌دهد.

این مؤسسه در حال حاضر با 336 شعبه در سراسر کشور در چارچوب قوانین و مقررات بانک مرکزی و با مجوز و تحت نظارت این بانک فعالیت و عملیات بانکی انجام می‌دهد.

مؤسسه اعتباری نور در آینده نزدیک پس از افرایش سرمایه و اخذ مجوز از بانک مرکزی به بانک تبدیل می‌شود. همچنین مؤسسه اعتباری نور فعالیت ارزی در آینده نزدیک را هدف‌گذاری کرده است.

3 دیدگاه
  1. ساسان می‌گوید

    موسسه نور الان 5 ساله میخاد وارد بورس بشه

  2. امیر می‌گوید

    بنده ده هزار سهام نور دارم بصورت وکالتی میفروشم ۰۹۳۹۴۴۸۵۹۵۵

  3. امیر می‌گوید

    دروغه ده ساله منتظریم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.