راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک پارسیان هم به جمع ارائه‌دهندگان خدمت NFC اضافه شد

بانک پارسیان با حضور ولی‌الله سیف رئیس‌کل بانک مرکزی و کوروش پرویزیان مدیرعامل بانک از خدمت NFC خود رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک پارسیان، پرداخت الکترونیک مبتنی بر NFc از امروز قابل‌استفاده برای مشتریان بانک پارسیان است.

ازآنجاکه پرداخت پول از طریق تلفن همراه ساده‌ترین و سریع‌ترین راه برای انتقال است، خدمت الکترونیک NFC قابلیت پرداخت پول از طریق گوشی‌های هوشمند را اجرایی می‌کند. برای این منظور بانک پارسیان برای راحتی کاربران خود این خدمت را به آن‌ها کرده است.

در این خدمت جدید، کشیده شدن کارت بانکی با نزدیک شدن تلفن و یا ساعت هوشمند به پایانه فروش (POS) شبیه‌سازی می‌شود.

مشتریان می‌توانند بدون نیاز به شماره‌حساب و کار با نرم‌افزارهای گوناگون و پیچیده بانکی پرداخت خود را انجام دهند. همچنین در این روش همراه داشتن کارت‌های اعتباری الزامی نداشته و یادآوری رمز عبور نیز در این راستا کاربردی ندارد.

 

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، رئیس‌کل بانک مرکزی در مراسم رونمایی از روش نوین پرداخت موبایلی (NFC) در جمع مدیران ستادی و روسای شعب بانک پارسیان گفت: «در دنیا فروش خدمات بانکی به‌عنوان یک اصل پذیرفته شده است درحالی‌که در ایران ارائه خدمات بانکی در حد رایگان انجام می‌شود و لازم است بانک‌ها ضمن گسترش خدمات بانکداری الکترونیکی، به موضوع درآمدزایی از این طریق توجه کنند.»

.همچنین رئیس‌کل بانک مرکزی در مراسم رونمایی از روش نوین پرداخت موبایلی (NFC) از  فعال این خدمت در اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی و شرکت خدمات انفورماتیک با اهدای لوح، تقدیر کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.