راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سرویس‌دهی آپ در سی‌امین نمایشگاه کتاب تهران

برای اولین بار در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فناوری NFC برای پرداخت موبایلی مورد استفاده قرار گرفت و احتمالا مانند هر نوآوری و تکنولوژی جدید دیگری، نمی‌توان شاهد استفاده انفجاری این نوآوری توسط مردم باشیم و باید به‌تدریج شاهد افزایش استقبال مردم از استفاده از این تکنولوژی باشیم. با این حال، به گزارش روابط عمومی شرکت آسان پرداخت ارائه خدمات لحظه‌ای و گسترده به‌تمامی ذی‌نفعان پرداخت‌های موبایلی با استفاده از فناوری NFC در سی‌امین نمایشگاه کتاب زمینه رضایت پذیرنده‌ها را فراهم ساخته است.

اما استفاده از فناوری NFC برای پرداخت، بخش نوآورانه ماجرا بود و بخش مهم‌تر ماجرا سرویس‌دهی شرکت آسان پرداخت به عنوان مجری انحصاری پرداخت در نمایشگاه کتاب بود که بیش از 3هزار دستگاه کارت‌خوان این شرکت در این نمایشگاه به مردم خدمت ارائه می‌کردند.

ببینید: رنگ و بوی شرکت‌های پرداخت کشور در در سی‌امین نمایشگاه کتاب تهران / گزارش تصویری

محمدحسین جوان از انتشارات صدرا در گفتگو با روابط عمومی شرکت آسان پرداخت گفت: «سرعت تراکنش‌ها خوب بوده و پرداخت‌ها بدون مغایرت و کسری صورت گرفته است. امسال هم مثل هر دوره با برخوردهای خوب مواجه هستیم و سیستم قوی را ارائه دادند که ما به‌راحتی استفاده کنیم. برخورد پشتیبان‌ها بسیار عالی است و این نقطه قوت امسال آپ است.»

آراسته بیدار بخت از انتشارات آوای کلار نیز گفت: «امسال عملکرد بهتر بوده، هم سرعت کار بالاست و در دستگاه‌ها قطعی نداریم پشتیبانی بسیار عالی و تیم صمیمی هستند و سرعت تراکنش‌ها بسیار بهتر شده است.»

به‌منظور تسهیل در تراکنش پذیرنده‌ها، بیش از 200 نیروی ستادی و پشتیبانی شرکت آسان پرداخت، در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب خدمات ارائه کردند. آپ با تشکیل هفت ستاد متمرکز پشتیبانی و استقرار این پایگاه‌ها بر اساس نقشه منطقه، تراکم و تعداد دستگاه‌ها و با حضور نیروهای ستادی و پشتیبانی آماده خدمت رسانی و پشتیبانی کاربران است.

افزون براین، در روزهای ابتدایی نمایشگاه جهت بازدید و بررسی فنی فرآیند سرویس NFC اعظم السادات آقایی پور رئیس گروه کنترل و نظارت اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی به همراه همکاران فنی مرتبط در محل نمایشگاه حضور پیدا کرده و پس از همه مراحل انجام تراکنش در نهایت رضایت خود را از این سرویس اعلام کردند. (+)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.