راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تعداد پیشخوان‌های شهر نت به ۳۲۰ رسید

به گفته محمدرضا جاوید مدیر پیشخوان‌های شهرنت و اتوبانک شهر، تعداد پیش‌خوان‌های شهرنت به 320 رسیده است که 24 ساعته به مراجعین خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی بانک شهر، محمدرضا جاوید با بیان این‌که امروزه صنعت بانکداری رنسانسی را پشت سر می‌گذارد که طی چند سال آتی درک و تجربه ما درباره نظام مالی و بانکداری را از اساس متحول خواهد ساخت، گفت: «در دهه گذشته بانک‌ها پیوسته از فناوری برای تغییر چشم‌انداز عملیاتی خود استفاده می‌کردند، اما با توجه به نوآوری‌هایی که با توسعه فناوری به وجود آمده و بانک‌ها را قادر به ارائه سرویس‌های بانکی به‌صورت شبانه‌روزی و در همه ایام سال کرده است، تغییر شکل شعب به موضوع و چالش جدید بانک‌ها تبدیل شده است.»

جاوید در ادامه با اشاره به اقدامات بانک شهر در این حوزه توضیح داد: «با درک این واقعیت که مدل‌های کسب‌وکار موجود جوابگو نیازهای جدید نیست و با شناخت نیاز مشتریان به دریافت خدمات، در حداقل زمان با کیفیت بالاتر، بانک شهر پروژه پیشخوان‌های شهرنت را با رویکرد بانکداری اجتماعی در دستور کار قرار داد.»

مدیر پیشخوان‌های شهرنت و اتوبانک شهر گفت: «از آغاز این پروژه در سال 93 تاکنون 320 پیشخوان شهرنت در تمامی مراکز استان‌ها و همچنین 125 شهر کشور به‌صورت شبانه‌روزی مشغول به فعالیت و تسهیل گری در خدمات بانکی موردنیاز مشتریان و مراجعین است.»

به گفته جاوید، تجربه سه‌ساله اجرای پروژه پیشخوان‌های شهرنت این واقعیت را آشکار کرده است که در آینده شعب بانک‌ها به سمت فعالیت‌های مشاوره‌ای می‌رود و ارائه خدمات 24 ساعته و تا حد امکان ارتباط مجازی به مبحثی رایج و موردنیاز مشتریان تبدیل شده است و کم‌توجهی به این موضوع می‌تواند موجب خروج مشتری از بانک شود.

او در ادامه با اشاره به اهداف این پروژه در سال جاری، گفت: «علاوه بر افزایش سطح کیفی، توسعه کمی پیشخوان‌های شهرنت به تعداد 350 پیشخوان در دست اقدام است.»

جاوید خاطرنشان کرد: «کاهش هزینه‌های عملیاتی (اجرایی)، افزایش امنیت و اعتبار، مشارکت و همکاری با ارائه‌کنندگان فناوری‌های مالی، بهبود فرآیندهای کسب‌وکار، برآورد ملزومات نظارتی و انطباقی و ارائه خدمات ارزش‌افزوده از ویژگی‌های پیشخوان‌های شهرنت است.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.