راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

معاون فناوری اطلاعات بانک شهر مطرح کرد / امکان وفادارسازی مشتریان با محصولات نوین بانکداری دیجیتال

معاون فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به پیشرفت‌های مهم بانک‌های کشور در ارائه خدمات متمایز به مشتریان، گفت: «وفادارسازی مشتریان با محصولات نوین در حوزه بانکداری دیجیتال ممکن می‌شود.»

به گزارش روابط‌عمومی بانک شهر، حسام حبیب اله با حضور در غرفه بانک شهر در دهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی که در جزیره کیش برگزار می‌شود، با اشاره به اینکه امروز بانک‌ها و مؤسسات مالی در راستای توسعه فراگیری مالی در کشور حرکت می‌کنند، افزود: «تمامی این اقدامات فناورانه برای این است که شهروندان بتوانند به‌سهولت از خدمات بانکی و مالی استفاده کنند.»

حبیب اله تصریح کرد: «بانک‌ها باید محصولات و ابزارهای دیجیتال را برای وفادارسازی مشتریان خود طراحی، ایجاد و توسعه دهند تا بتوانیم ضمن افزایش روزافزون رضایتمندی آنان در تحقق اهداف بلندمدت خود به‌درستی حرکت کنیم.»

او با تأکید بر حضور با برنامه معاونت فناوری اطلاعات بانک شهر در یکی از بزرگ‌ترین رویداد بانکی کشور، ادامه داد: «همکاران این معاونت با ارائه محصولات جدید به‌خصوص در حوزه پرداخت الکترونیک، تلاشی بسیار برای تسهیل دریافت خدمات از سوی شهروندان داشته‌اند.»

معاون فناوری اطلاعات بانک شهر با تشریح محصولات نوین ارائه شده در این نمایشگاه تصریح کرد: «محصول اول پلتفرم هوشمندسازی مانیتورینگ سرویس‌ها در شعب و شهرنت های بانک شهر در سراسر کشور است و محصول دوم یک نرم‌افزار کاربردی در حوزه خدمات شهری بر بستر کیف پول یکپارچه شهری با نام اسمارتیز است.»

او با اشاره به اینکه فقدان یک محصول نوین در حوزه پرداخت خرد را احساس می‌کردیم، تشریح کرد: «باتوجه‌به تحقیقاتی که در سطح خدمات بانک و نیازسنجی مشتریان انجام شد، محصولی با عنوان اسمارتیز طراحی و نام‌گذاری شد. ویژگی این محصول ارائه خدمات شهری در هر شهری برای مخاطب خود است که در این نمایشگاه نسخه اولیه آن ارائه شده و طی قراردادی که با شهرداری‌ها منعقد شده امیدواریم تا سال آینده بتوانیم ۲۰ شهرداری کلان‌شهر کشور را در این نرم‌افزار کاربردی داشته باشیم.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.