راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور بانک شهر در دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت / معرفی نرم‌افزار اسمارتیز

بانک شهر با حضور در دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، ضمن معرفی خدمات و رونمایی از محصولات جدید، میزبان شرکت‌کنندگان، مدیران و فعالان حوزه پولی و بانکی خواهد بود.

به گزارش روابط‌ عمومی بانک شهر، دهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت از فردا و به مدت دو روز (۲۹ و ۳۰ آبان) با موضوع «گذار به بانکداری هوشمند» در محل همایش‌های بین‌المللی صدا‌وسیما برگزار می‌شود.
از برنامه‌های بانک شهر در این دوره از نمایشگاه، برگزاری نشستی با موضوع «انتظارات شبکه بانکی از بانک مرکزی» است که در آن سید محمدمهدی احمدی، مدیرعامل بانک شهر به بررسی چالش‌های شبکه بانکی و راهکارهای آن خواهد پرداخت.

همچنین بانک شهر در این نمایشگاه به معرفی نرم‌افزار کاربردی شهری و هوشمند اسمارتیز (روز دوشنبه از ساعت 14:30 تا 16 در سالن شیخ بهایی) خواهد پرداخت.

حسام حبیب‌الله، معاون فناوری اطلاعات بانک شهر نیز در روز سه‌شنبه 30 آبان در یک نشست تخصصی با عنوان «بازآفرینی کسب‌وکار در بانکداری هوشمند» در سالن خواجه نصیر سخنرانی می‌کند.

بانک شهر ضمن دعوت از شرکت‌کنندگان، مدیران و فعالان حوزه پولی و بانکی برای بازدید از این نمایشگاه، در غرفه این بانک (سالن خورشید) به معرفی توانمندی‌های خود در نظام بانکی و رونمایی از محصولات جدید می‌پردازد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.