راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

قرعه‌کشی اولین دوره جشنواره پات جزیره کیش برگزار شد

قرعه‌کشی اولین دوره جشنواره پات جزیره کیش پانزدهم اسفندماه برگزار و اسامی برندگان این دوره از جشنواره مشخص شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت کارت اعتباری ایران کیش، در جشنواره پات جزیره کیش که از اول بهمن‌ماه 95 آغاز به کار کرده و تا 30 مهرماه 96 ادامه دارد، به‌صورت ماهانه به پذیرندگان شرکت ایران کیش که در جزیره کیش مشغول به کار هستند، به‌صورت قرعه 15 عدد شمش طلای 10 گرمی و 120 عدد شمش طلای یک گرمی اهدا خواهد شد و قرعه‌کشی جشنواره پات جزیره کیش طی هشت دوره برگزار خواهد شد.

جوایز هر دوره جشنواره پات جزیره کیش، (از دوره اول تا هفتم) 15 عدد شمش طلای یک گرمی، با شرط کسب حداقل 100 امتیاز ماهانه و یک عدد شمش طلای 10 گرمی با شرط کسب حداقل 500 امتیاز ماهانه است.

اما در آخرین دوره قرعه‌کشی این جشنواره (هشتمین دوره)، 15 عدد شمش طلای یک گرمی با شرط کسب حداقل 100 امتیاز ماهانه و 8 عدد شمش طلای 10 گرمی با شرط کسب حداقل 3000 امتیاز، به پذیرندگان این شرکت در جزیره کیش اهدا خواهد شد.

شرایط کسب امتیاز برای پذیرنده‌های ایران کیش در این جزیره، به ازای هر تراکنش خرید بالای 20 هزار تومان 1 امتیاز، هر 1 میلیون تومان مبلغ تراکنش 1 امتیاز است که در صورت عضویت پذیرندگان در باشگاه مشتریان ایران کیش امتیازات فوق 2 برابر می‌شود.

اسامی برندگان قرعه‌کشی اولین دوره جشنواره پات جزیره کیش را می‌توانید از اینجا ببینید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.