راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

در کنگره موبایل بارسلون «کام‌ویوا» به عنوان برترین راهکار پرداخت موبایلی معرفی شد

در کنگره موبایل بارسلون 2017، شرکت کام‌ویوا و شرکت Econet Wireless، هر دو به‌عنوان برندگان بخش بهترین راهکار پرداخت موبایلی معرفی شدند.

شرکت کام‌ویوا یکی از بزرگ‌ترین فعالان در زمینه فناوری اطلاعات است که در زمینه‌های مختلفی فعالیت می‌کند و نماینده این شرکت در ایران، شرکت رمیس است. پلتفرم کام‌ویوا در حال حاضر در بیش از 90 کشور و برای 130 مشتری بزرگ پیاده‌سازی شده است و جزو بالغ‌ترین محصولات در دنیا در حوزه پرداخت موبایلی است.

البته شرکت رمیس که نمایندگی شرکت ماهیندرا کام‌ویوا در حوزه پرداخت الکترونیک و پرداخت موبایلی در ایران را دارد، چندی پیش و در ششمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت هم رونمایی از سامانه کیف پول موبایلی کام‌ویوا را انجام داد. (+)

با توجه به اینکه رضا قربانی به نمایندگی از راه پرداخت در کنگره موبایل بارسلون 2017 حضور داشت، گفتگوی کوتاهی با دو نفر از مدیران شرکت رمیس داشتیم که ویدیو مربوط به این مصاحبه در ادامه آمده است.

احسان پورمند مدیرعامل شرکت رمیس، انتخاب کام‌ویوا و ورودش به کشور را حرکتی مطمئن و روبه‌جلو می‌داند که می‌تواند برای حوزه پرداخت موبایلی کشور که تازه در ابتدای راه قرار دارد، قدم محکم و مناسبی باشد. او می‌گوید: «انتخاب این پلتفرم به‌عنوان برترین پلتفرم پرداخت موبایلی، مهر تأییدی بر انتخاب شرکت رمیس است.»

همچنین وحید محمودیان، مدیر کسب‌وکار پرداخت الکترونیک شرکت رمیس هم استفاده از این محصول را بسیار هوشمندانه می‌داند و می‌گوید: «استفاده از چنین محصولی می‌تواند علاوه بر تکنولوژی، تجربه‌های بسیار خوبی به کشور بیاورد. کشور ما توان داخلی برای تولید بسیاری از محصولات را دارد ولی اگر بخواهد تجربه‌هایی را که در کشورهای دیگر انجام شده است، مجددا انجام دهد، زمان زیادی از دست می‌دهد و استفاده از یک محصول این‌چنینی به ما خیلی کمک می‌کند تا چندین پله روبه‌جلو برویم.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.