پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
هفتمین همایش سراسری مراکز ارتباط فردا برگزار شد
21 و 22 بهمنماه، هفتمین همایش سراسری مراکز ارتباط فردا با شعار «همه ما فروشندهایم» در فضایی متفاوت از دورههای آموزشی با گرد هم آمدن مسئولین و کارشناسان مراکز ارتباط فردا در سراسر کشور بهعنوان اولین سوپرمارکت خدمات مالی کشور برگزار شد و با سخنرانی سید حامد قنادپور مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا، قنادپور با اشاره به مسیر طی شده از فروردینماه 93 و افتتاح اولین مرکز در پونک تا امروز که در بیشتر شهرهای کشور، مراکز ارتباط فردا خدمات ملی بانکی و غیر بانکی ارائه میدهند، از رشد و بلوغ ایجاد شده با توجه به نوپا بودن کسبوکار سخن گفت.
او افزود: «تغییرات ساختار ذهنی باعث شد که رؤیا و ایده اولین سوپرمارکت خدمات مالی در کشور اجرایی شود و حال رؤیای جدید و بزرگتری در سر داریم که تحقق آن نزدیک است.»
مدیرعامل ارتباط فردا سخنرانی خود را با تأکید بر اهمیت فروش محصولات و خدمات، تجهیز و جذب منابع و سودآوری بیشتر در ادامه مسیر به پایان رساند.
در ادامه عبدالرضا شریفی حسینی، معاون بانکداری الکترونیکی بانک آینده از تحقق ایده اولین سوپرمارکت خدمات مالی و رسیدن به اهداف اولیه این ایده ابراز خرسندی کرد و بر ضرورت شناخت تحول در صنعت بانکداری و رسیدن به نقاط اوج و اهداف جدید تأکید کرد.
او افزود: «تمرکز آینده بانکها بر سوپرمارکت خدمات مالی است.»
در ادامه فرشید اردوانی معاون بازاریابی و عملیات ارتباط فردا با ارائه راهکارهایی در خصوص بازاریابی به نقش اصلی پایگاه داده مشتریان توسط شناسایی و طبقهبندی ایشان و تمرکز بر ارائه راهحل خلاقانه و جامع به مشتری تأکید کرد سپس نیما نامداری معاون طرح و توسعه ارتباط فردا سخنرانی خود را با سؤالاتی در مورد فعالیت ارتباط فردا و صنعت فینتک از حاضرین آغاز کرد. او با اشاره به روند توسعه شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا، به نقش کلیدی مراکز ارتباط فردا در توسعه اهداف شرکت اشاره کرد.
در بخش آموزشی هفتمین همایش سراسری مراکز ارتباط فردا، دکتر سالار معینی کرمانشاهی مباحث بازاریابی را با رویکرد متفاوت و اشاره به مغز قدیم و مغز جدید و تفاوت دیدگاههای مشتری و بازاریاب و ضرورت تغییر در دیدگاهها برای بازار افزایی ارائه کردند.
بعدازاین دوره آموزشی، احمد مرآتنیا، رئیس هیئتمدیره ارتباط فردا در سخنرانی خود با تأکید بر شعار همایش «همه ما فروشندهایم»، جذب منابع توسط مراکز ارتباط فردا را ضروری بر شمرد.
در بعدازظهر روز اول همایش، همکاران مراکز ارتباط فردا با تقسیمبندی که در حوزههای خدمات بیمه، کارت، گردشگری و بانکداری الکترونیکی و جذب منابع انجام شده بود، با حضور مدیران و کارشناسان مسئول در این حوزهها با تشکیل کارگروههایی به ارائه راهکارهای بهبود با رویکرد بازار افزایی پرداختند. پسازآن گروهها با تقسیمبندی جدید با رویکرد تیم سازی، کارگروهی و ارتباط مؤثر، تجربههای خود در تجهیز منابع با استفاده از بازاریابی خدمات قابلارائه در مراکز ارتباط فردا را به اشتراک گذاشتند.
در ادامه برنامه با گروهبندی جدید و خارج از فضای همایش برگزار شد و گروهها با طراحی و اجرای یک چالش، کارگروهی را به شکل متفاوتی تجربه کردند. در روز دوم همایش گروهها جمعبندی اقدامات خود را در قالب بیانیهای با حاضرین به اشتراک گذاشتند و از بهترین ارائه همزمان با معرفی برترینهای مراکز ارتباط فردا در سالهای 94 و 95 تقدیر شد.
در این بخش از مراسم برترینها به شرح ذیل معرفی شدند:
مراکز برتر سال 94 و 95
- مراکز شاهرود و آمل
- مراکز بابلسر و تهران- ولیعصر
- مراکز مشهد- امامت و لار
مراکز برتر سال 95 که از بین 14 مرکز تازه راهاندازی شده بهترین عملکرد را داشتند
- مرکز ساری
- مرکز کیش
- مرکز تهران-آرژانتین
مراکز برتر محصول بیمه
- مراکز شاهرود و لار
- مراکز سیرجان و تهران-پونک
- مراکز نیشابور
مراکز برتر شارژبن کارت
- مرکز بیرجند
- ایلام
- سنندج
مراکز برتر محصول ایران کارت
- اصفهان-شاهین شهر
- مشهد-امامت
- قم
مراکز برتر در جذب منابع
- تهران-ولیعصر
- اردبیل
- آمل
مراکز برتر صندوق سرمایهگذاری
- مراکز لامرد و همدان
- کیش
- اصفهان-حکیم نظامی
مراکز برتر کارت هدیه
- مراکز ایلام و محمودآباد
- زنجان
- البرز
مراکز برتر در تراکنش دستگاه VTM
- شاهرود
- سیرجان
- رفسنجان
در ادامه حمیدرضا وطنی مدیر پروژه مراکز ارتباط فردا، پس از جمعبندی برنامههای برگزار شده در این دوره، بیانیه نهایی هفتمین همایش سراسری مراکز ارتباط فردا را قرائت کرد. در آخرین بخش از این همایش، مدیرعامل شرکت ارتباط فردا با اشاره به برنامههای برگزار شده و دستاوردهای این دو روز، بر لزوم گسترش اهداف عملکردی کمی و کیفی در اولین سوپرمارکت خدمات مالی در کشور تأکید کرد.