راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ارائه خدمات جدید روی بسترهای نرم‌افزاری بانکداری بانک حکمت

به‌روزرسانی و ارتقا بسترهای نرم‌افزاری بانکداری و زیرساخت‌های تجارت الکترونیک بانک حکمت ایرانیان چهارم و پنجم بهمن‌ماه جاری توسط شرکت توسن انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسن، با اعمال این تغییرات کلیه نرم‌افزارهای ناحیه شعبه، خودپردازها، سیستم‌های بانکداری مدرن بانک از جمله اینترنت بانک و دیگر کانال‌های پرداخت مدرن، ارتقاء و بستر اجرای کسب‌وکارهای جدید با هدف توسعه کارکردهای داخل بانک به اجرا درآمدند.

برخی از محصولات و خدمات قابل‌ارائه، بر بستر نرم‌افزاری جدید در بانک حکمت به شرح زیر است:

سامانه بورسار: ایجاد زیرساخت تعامل مشتریان بانک با بازار سرمایه و ارتقاء سوپرمارکت مالی بانک از طریق ارائه سرویس خریدوفروش برخط سهام در بستر اینترنت بانک در بانک حکمت ایرانیان.

سامانه کارتابل مشتریان حقوقی: توسعه و تسهیل ارائه خدمات بانکی به مشتریان حقوقی از طریق ایجاد کارتابل مالی الکترونیکی و بسترسازی فعالیت‌های مالی بنگاه‌ها نظیر انواع انتقال وجه، ساتنا، پایا و سایر خدمات مرتبط به‌صورت از راه دور و بدون نیاز به صدور چک و ارائه اسناد فیزیکی.

سامانه Card Head Quarter: نسل جدید سامانه جامع کارت با امکانات متنوع و جدید.

با توجه به حجم پروژه‌ها و محصولات نرم‌افزاری تعبیه‌شده بر بستر فوق، محصولات دیگری نیز در آینده نزدیک به سبد خدمات بانک اضافه خواهد شد که توسط تیم‌های کارشناسی بانک به‌تدریج جهت بهره‌برداری مشتریان، پس از آماده‌سازی به اطلاع مشتریان این بانک خواهد رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.