راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فراخوان توسن تکنو برای توسعهٔ نرم‌افزارهای کاربردی روی پلتفرم پایانهٔ هوشمند A920

شرکت توسعه فن‌افزار توسن (توسن‌تکنو) جهت تکمیل شبکهٔ همکاران تجاری در توسعهٔ نرم‌افزارهای کاربردی روی پلتفرم پایانهٔ هوشمند A920، فراخوان عمومی داده است. متن این فراخوان به شرح زیر است:

از همه توسعه‌دهندگان نرم‌افزارهای کاربردی مبتنی بر پلتفرم اندروید با رویکرد خدمات آنی در شبکهٔ پرداخت الکترونیک کشور دعوت می‌شود در صورت تمایل جهت عضویت در این شبکه و برخورداری از پتانسیل و دانش فنی و پشتیبانی شرکت، مستندات ضمیمه شده به این خبر را مطالعه کرده و مشخصات و پیشنهاد اولیهٔ خود را با تکمیل فرم صفحه اول این فایل، حداکثر تا 10 اسفندماه 1395 به آدرس marketing@tosantechno.com ارسال کنند.

a920-Index-a-1000-way2pay-95-12-01

اطلاعات این فرم جهت ثبت تیم‌های حقوقی و حقیقی در بانک اطلاعاتی همکاران تجاری شرکت توسن‌تکنو مورد استفاده قرار می‌گیرد و پس از بررسی فرم‌ها به نحو مقتضی با علاقه‌مندانی که شرایط اولیه را داشته باشند تماس گرفته شده و طی یک برنامهٔ زمان‌بندی‌شده به جلسات حضوری دعوت خواهند شد.

پایانهٔ کارت‌خوان هوشمند A920 می‌تواند با توجه به پلتفرم اندرویدی و قابلیت‌های سخت‌افزاری، یک گزینهٔ مطلوب جهت توسعهٔ نرم‌افزارهای کاربردی برای برنامه‌نویسان باشد.

a920-Index-1000-way2pay-95-12-01

شرکت توسن تکنو به‌عنوان یکی از شرکت‌های فعال صنعت بانکی و پرداخت این فرصت را به برنامه‌نویسان این محصول می‌دهد که به شبکه‌های آنی پرداخت الکترونیکی (شاپرک) و سایر زیرساخت‌های لازم متصل شده و همچنین از تجارب فنی متخصصان خود بهره‌مند شوند.

مستندات این خبر را از اینجا ببینید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.