راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فراخوان در رتبه‌بندی کسب‌وکارها و ارتقای ستاره نماد اعتماد الکترونیک

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی فراخوانی جهت مشارکت کسب‌وکارهای اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیکی برای رتبه‌بندی کسب‌وکارها و ارتقای ستاره نماد اعتماد الکترونیک داده است که متن کامل آن در ادامه آمده است.

 بدین‌وسیله به اطلاع صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیکی می‌رساند مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در راستای کمک به ایجاد فضای رقابتی سالم در زیست‌بوم تجارت الکترونیکی کشور و بهبود فضای کسب‌وکار و همچنین به‌منظور ارتقای کیفی کسب‌وکارهای اینترنتی و افزایش رضایتمندی مشتریان از تجربه خرید اینترنتی، در نظر دارد طرح رتبه‌بندی کسب‌وکارهای اینترنتی را با هدف اعطای نماد اعتماد الکترونیکی 2 تا 5 ستاره آغاز کند. به این منظور لازم است شاخص‌های موردنیاز بر اساس نیازهای بومی کشور احصا شود و نحوه سنجش، شرایط احراز و روش نظارت و پایش برای هر یک از ستاره‌ها مشخص شود.

بر این اساس و با هدف فراهم کردن امکان مشارکت کسب‌وکارهای اینترنتی به‌عنوان یکی از ذینفعان اصلی این طرح، از کلیه صاحبان این کسب‌وکارها دعوت می‌شود در این طرح شرکت کنند. به این منظور علاقه‌مندان به مشارکت در این طرح می‌توانند نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص شاخص‌های کیفی و کمی، نحوه اختصاص امتیازات، شیوه سنجش شاخص و سایر موضوعات مطرح در حوزه رتبه‌بندی کسب‌وکارهای اینترنتی جهت اختصاص ستاره‌های 2 تا 5 نماد اعتماد الکترونیکی تا دهم اسفندماه سال جاری به آدرس ranking@enamad.ir  ارسال کنند.

امتیازات ویژه‌ای در رتبه‌بندی صاحبان کسب‌وکارهای مشارکت‌کننده در این طرح منظور خواهد شد. ازاین‌رو ضروری است در ایمیل ارسالی، نام کسب‌وکار مشارکت‌کننده به همراه نام دامنه مربوطه ارسال شود. بدیهی است اختصاص امتیاز به مشارکت‌کننده، بر اساس کیفیت نسبی پیشنهادات ارسالی و پس از بررسی کارشناسی آن‌ها مشخص خواهد شد و صرفاً ارسال پیشنهاد، حقی در کسب امتیاز برای مشارکت‌کننده ایجاد نخواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.