راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

خدمات انفورماتیک رتبه 91 برترین شرکت‌های ایران در رتبه‌بندی IMI-100

طبق آخرین رتبه بندی شرکت‌های برتر ایران که توسط سازمان مدیریت صنعتی با تکیه به اطلاعات سال مالی 94 منتشر شده است، شرکت خدمات انفورماتیک رتبه 91 را در بین 500 شرکت برتر در رتبه‌بندی IMI-100 را بدست آورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات انفورماتیک، سازمان مدیریت صنعتی رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران را از سال 1377 شروع و اقدام به انتخاب 100 شرکت برتر کرده است؛ این شرکت، این کار را هرساله انجام می‌دهد و در شرایطی نوزدهمین سال خود را پشت سر گذاشت که در سال 94 تعداد شرکت‌های برتر به 500 شرکت رسیده است و در 28 شاخص و در 29 گروه صنعتی با هم مقایسه و رتبه‌بندی شدند.

در مراسم معرفی 100 شرکت برتر ایران که در محل سالن همایش‌های سازمان صداوسیما برگزار شد، شرکت خدمات انفورماتیک در بین 10 شرکت پیشرو قرار گرفت و رتبه این شرکت از 121 در سال گذشته به 91 در سال جاری ارتقا یافت.

در این همایش مهندس سلطان‌پور معاون نرم‌افزار، دکتر فرهاد فائز معاون بازاریابی و فروش، خانم مهندس مؤمن واقفی مدیر ریسک و امنیت اطلاعات و آقای رازقندی رییس روابط عمومی از شرکت خدمات انفورماتیک، حضور داشتند.

بنا بر اعلام سازمان مدیریت صنعتی، معیار اصلی انتخاب شرکت‌های پیشرو، تغییر رتبه فروش شرکت‌ها طی چهار سال اخیر است. تغییر مثبت رتبه فروش و حفظ جایگاه شرکت، مهم‌ترین شرط انتخاب شرکت‌های پیشرو بوده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.