راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیرعامل بانک ملی از شرکت داده‌ورزی سداد بازدید کرد

شرکت داده‌ورزی سداد در عصر روز دوم بهمن ماه میزبان دکتر حسین‌زاده مدیرعامل بانک ملی ایران و هیئت همراه بود. این دیدار در قالب بازدید از بخش‌های فنی شرکت، فعالیت‌های عمرانی در دست اجرا و بررسی پروژه‌های خاص و نوآورانه شرکت داده‌ورزی سداد برنامه ریزی شده بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت داده‌ورزی سداد، در این دیدار آقای محمدرضا حسین‌زاده در جلسه‌ای که با حضور مهندس خاتونی معاون فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات، رشیدارده مدیر حوزه مدیریت و روابط عمومی، حسینی مدیر روابط عمومی از بانک ملی ایران و دکتر خالقی، معاونان و مدیران پروژه‌های شرکت داده‌ورزی سداد برگزار شد، لزوم تمرکز بیشتر گروه داده‌ورزی سداد بر پروژه‌های بانکداری نوین مورد تأکید قرار گرفته و حمایت همه جانبه مدیرعامل بانک ملی ایران از دکتر خالقی در مسیر نوآوری و تعریف و اجرای پروژه‌های استراتژیک در این حوزه اعلام شد.

همچنین مقرر شد با برگزاری جلسات مدیریتی، فرآیندهای تسهیل‌گرایانه جهت هماهنگی و همکاری بیشتری فی‌مابین بانک ملی ایران و گروه داده‌ورزی سداد در رابطه با تعریف و اجرای پروژه‌های نوآورانه طراحی شود.

در این جلسه برخی از مدیران ارشد شرکت نیز نقطه نظرات خود را درزمینهٔ موضوعات نوآورانه را بیان کردند و دکتر حسین زاده رهنمون‌های خود در هر زمینه را گفتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.