راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

موسسهٔ اعتباری نور به شبکه شتاب وصل شد

موسسهٔ اعتباری نور به سامانه‌های ساتنا، پایا و شتاب وصل شد و دسترسی به محیط عملیاتی این سامانه‌ها برقرار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسهٔ اعتباری نور، ازاین‌پس با اتصال این موسسه به شبکهٔ شتاب، مشتریان موسسهٔ اعتباری نور می‌توانند با مراجعه به کلیهٔ دستگاه‌های خودپرداز در سطح کشور عملیات بانکی مختلف ازجمله دریافت و انتقال وجه، پرداخت قبوض، دریافت موجودی و غیره را انجام دهند.

موسسهٔ اعتباری نور که از مؤسسات دارای مجوز و تحت نظارت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است، اکنون با پیوستن به شبکهٔ ملی شتاب گامی دیگر در ارائهٔ خدمات بهتر به مشتریان خود برداشت.

پرویز اربابی، مدیرعامل این موسسه، در این رابطه گفت: «هم‌اکنون موسسهٔ اعتباری نور با اتصال به شبکهٔ شتاب این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده که کلیهٔ عملیات بانکی قابل‌اجرا در دستگاه‌های خودپرداز را بتوانند از هر نقطهٔ ایران با استفاده از کارت‌های شتاب خود انجام دهند.»

او افزود: «پیش‌ازاین کارت‌های صادرهٔ موسسه صرفاً در شعب موسسه قابل بهره‌برداری بوده است. این در حالی است که کارت‌های جدید قابلیت اتصال به شبکهٔ بانکی شتاب را داشته و مشتریان می‌توانند با مراجعه به شعبه‌ای که در آن افتتاح حساب کرده‌اند نسبت به دریافت کارت متصل به شبکهٔ شتاب اقدام کنند.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.