راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

خالقی: خلق ارزش‌های بلندمدت در بانکداری نوین برای مشتریان مهم است

فرامرز خالقی مدیرعامل شرکت داده‌ورزی سداد، خلق ارزش‌های بلندمدت را در مفهوم بانکداری نوین بسیار مهم عنوان کرد و لازمه آن را برنامه راهبردی دانست.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، دکتر فرامرز خالقی در نشست با رئیس اداره کل روابط عمومی بانک صادرات ایران گفت: «یکی از الزامات مهم برای تحقق بانکداری الکترونیک، نگرش و دید استراتژیک به این مقوله مهم و فراهم کردن سازوکارهای موردنیاز است.»

مدیرعامل شرکت داده‌ورزی سداد افزود: «کسب‌وکار در بانک‌ها بر اساس نیازهای مشتریان تنظیم می‌شود و در مفهوم بانکداری نوین خلق ارزش‌های بلندمدت برای مشتریان از اهمیت برخوردار است که لازمه آن برنامه راهبردی است.»

او اضافه کرد: «کسب‌وکارهای نوظهور در صنعت بانکداری از یک‌سو و تغییر مداوم زنجیره ارزش ایجاب می‌کند تا ضمن شناخت نوآوری‌ها در عرصه بین‌المللی اقدام به بومی‌سازی آن‌ها نماییم که یک نمونه آن بانکداری اجتماعی است.»

بگفته این مقام مسئول بازنگری در ابعاد گوناگون کسب‌وکار، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، بهره‌گیری از مشاورین برجسته جهانی و داخلی، وضع مقررات متناسب و حذف قوانین دست و پاگیر از ضرورت‌های ترویج نوآوری در بانکداری محسوب می‌شود.

بانک بدون فناوری اطلاعات و تحلیل صحیح از خواسته‌ها و مطالبات مشتریان نمی‌تواند در فضای به‌شدت رقابتی امروز جایگاه مناسبی داشته باشد

خالقی تصریح کرد: «خوشبختانه با اتکا به نیروهای توانمند و خلاق و جوانان کارآمد این قابلیت وجود دارد که به بازارهای منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای در عرصه تولید و پشتیبانی ابزارهای نوین کسب‌وکار دسترسی پیدا کنیم.»

او با اشاره به ظرفیت‌های بانک صادرات ایران خاطرنشان کرد: «با تعامل و هم‌افزایی بانک ملی و بانک صادرات ایران امکان سرعت بخشی به ضرباهنگ توسعه زیرساخت‌های بانکداری الکترونیک بیش‌ازپیش فراهم می‌شود.»

رئیس اداره کل روابط عمومی بانک صادرات ایران گفت: «همکاری بین بخشی برای تحقق برنامه‌ها در عرصه دولت الکترونیک از اهمیت زیادی برخوردار است و بانک صادرات ایران به پشتوانه تجربیات، نیروی انسانی و شبکه گسترده و نوین می‌تواند در این خصوص مشارکت اثربخشی داشته باشد. ابزارهای مدیریتی، قانونی و ساختاری و همچنین اشاعه فرهنگ استفاده مطلوب از بانکداری الکترونیک برای کشور آثار مثبت و ارزنده فراوانی دارد.»

او ورود به مقوله فضای مجازی را الزام‌آور توصیف کرد و افزود: «بانک بدون فناوری اطلاعات و تحلیل صحیح از خواسته‌ها و مطالبات مشتریان نمی‌تواند در فضای به‌شدت رقابتی امروز جایگاه مناسبی داشته باشد.»

شرکت داده‌ورزی سداد از زیرمجموعه‌های بانک ملی ایران در دهه ۷۰ به‌عنوان بازوی انفورماتیک این بانک تأسیس شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.