راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

از خدمات پی‌پینگ سه ماه رایگان استفاده کنید

پی‌پینگ با حضور در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ در سالن اختصاصی کسب‌وکارهای نوپا فرصت معرفی بهتر خدمات خود را پیدا کرد. کابران می‌توانند با ثبت‌نام در پی‌پینگ و مراجعه به غرفه آن در الکامپ، کد تخفیف سه ماه استفاده رایگان و بدون کارمزد خدمات پی‌پینگ را دریافت کنند.

پی‌پینگ با حضور در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ فرصت معرفی هرچه بهتر خدمات خود را پیداکرده است. ازجمله این خدمات ربات تلگرامی پی‌پینگ است (paypingbot@) که پس از فعال‌سازی این سرویس، در تمام چت‌های شخصی و گروهی می‌توانید به آسانی به فهرستی از امکانات پیش‌بینی‌شده دسترسی داشته باشید و برای دیگران بفرستید.

به گزارش روابط عمومی پی‌پینگ، تنها کافی است @ را تایپ کنید و بات پی‌پینگ را از لیست، انتخاب کنید، سپس بلافاصله برای شما فهرستی شامل صفحه شخصی و آیتم‌های مالی ساخته‌شده، نمایان می‌شود که با انتخاب هرکدام از آن‌ها لینک آن ارسال می‌شود و یا می‌توانید مبلغی را که از دیگران می‌خواهید در ادامه وارد کنید تا یک لینک با آن مبلغ مشخص در داخل چت ارسال شود.

و اکنون گزینه تازه‌ای به مجموعه خدمات پی‌پینگ اضافه‌شده که ازاین‌پس شما نه‌تنها گزارش کاملی از فروش خود را در اختیار خواهید داشت، بلکه دیگر نیازی به ثبت تعداد فروش و جمع فروش خود به‌صورت دستی نخواهید داشت، چراکه با اضافه شدن گزینه تعداد فروش و جمع فروش در بخش مالی، پی‌پینگ به‌راحتی تعداد و جمع فروش انجام‌شده را ثبت کرده و در اختیار شما قرار می‌دهد.

با ثبت‌نام در پی‌پینگ و مراجعه به غرفه، می‌توانید کد تخفیف سه ماه استفاده رایگان و بدون کارمزد خدمات پی‌پینگ را دریافت کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.