به گزارش مهر، اجلاس توسعه دهندگان وب فارسی به عنوان تنها رویداد حمایتی از جانب وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا (فتا) برای فعالان و توسعه دهندگان فضای مجازی ایران، امروز ۲۲ آذر ماه ۱۳۹۵ در مرکز همایشهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
هدف اصلی از برگزاری این اجلاس ایجاد ارتباط صمیمی و نزدیک بین دولتمردان و نخبگان فضای مجازی ایران و استمرار این امر است. از دیگر اهداف برگزاری این اجلاس بزرگ میتوان به بررسی فضای وب و روند رشد استارتآپهای وب ایران، اشاره کرد.
محورهای اصلی برگزاری این اجلاس، کسب و کارهای اینترنتی، اقتصاد فضای مجازی، امنیت سایبری، سیستم های تحت وب و طراحی و توسعه وب است.
اخبار و مطالب خواندنی پیرامون این اجلاس در ویژه نامه ای که توسط خبرگزاری مهر، تهیه شده است، در دسترس است.
ویژه نامه اجلاس را می توانید از اینجا دریافت کنید.