راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شاپ کارت بانک ملت چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

بانک ملت در راستای تکمیل سبد خدمات بانکی و ارائه خدمات نوین به مشتریان، کارت اعتباری جدیدی تحت عنوان «شاپ کارت ملت» و همچنین شبکه فروشگاهی «ملت شاپ» را طراحی و راه‌اندازی کرده است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، کارت‌های اعتباری شاپ کارت صرفاً در پایانه‌های فروشگاهی طرف قرارداد و عضو شبکه اعتباری پرداخت ملت (ملت شاپ) قابل‌استفاده است.

بر این اساس مشتریان می‌توانند در صورت استفاده از اعتبار کارت و انجام مراحل خرید نسبت به تسویه بدهی به‌صورت تقسیطی در قالب عقد مرابحه و یا بازپرداخت یکجا اقدام نمایند.

«ملت شاپ» نیز به مجموعه‌ای از فروشگاه‌های دارنده پایانه‌های فروشگاهی ملت طرف قرارداد با بانک اطلاق می‌شود که در این طرح پذیرای کارت‌های صادره بانک برای مشتریان در زمان خرید کالا یا خدمات از ایشان است.

مراکز تجاری و فروشگاه‌های مذکور از طریق برچسب‌های ویژه‌ای که بر روی نمای بیرونی این مراکز نصب شده، به مشتریان اطلاع‌رسانی خواهد شد. در فاز نخست این طرح، انعقاد قرارداد با ۵۰۰۰ پذیرنده و به‌صورت پایلوت در استان تهران و مرکز استان فارس در دستور کار قرار دارد.

1 دیدگاه
  1. احمد می‌گوید

    به شما کارت اعتباری با مبالغ 5 تا 20 میلیون تومان میدهند که باید در عرض نهایت دوماه استفاده نمایید وگرنه باطل شده و دیگه براتون صادر نمیشه.
    این یه طرف سکه است ؛ طرف دیگرش اینکه شما بسته به نوع فعالیت فروشگاههای که قصد خرید از آن را دارید باید مبالغ اضافی علاوه بر قیمت اجناس پرداخت کنید و یا اینکه درصدی از مبالغ اعتباری کارت کم میشه که از 3 تا 7 درصد را شامل میشه. یعنی اگر شما با شاپ کارت 15 میلیونی خرید داشته باشید یا باید یک میلیون پنجاه هزار تومان دیگه از جیب پرداخت کنید یا نهایت میتوانید مبلغ سیزده میلیون و نهصد و پنجاه هزار تومان خرید کنید.
    و این نکته آدم آزار میده.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.