راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تشریح اهداف بستر تجارت اجتماعی دیدی بود برای مدیران عامل بانک‌ها

نشست مدیران عامل نظام بانکی کشور به میزبانی بانک حکمت ایرانیان برگزار شد که در ابتدای این نشست تاریخچه شکل‌گیری و مهم‌ترین اهداف بستر تجارت اجتماعی دیدی بود برای مدیران عامل بانک‌ها تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی بانک حکمت ایرانیان، در ابتدای این نشست دکتر عسکرزاده مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان، با اشاره به تاریخچه شکل‌گیری بستر تجارت اجتماعی دیدی بود، نقش مؤثر نظام بانکی کشور در پشتیبانی و افزایش بهره‌وری این شبکه را ذکر و اذعان داشت تا با حمایت مدیران عامل بانک‌ها در حوزه‌های گوناگون بستر تجارت اجتماعی دیدی بود، بتوان خدمت‌رسانی همه‌جانبه و گسترده‌ای را درزمینهٔ ارائه کالا و تأمین خدمات به مردم کشور ارائه کرد.

gemo-way2pay-95-09-13

در ادامه این نشست، دکتر سوری مشاور مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان به تشریح جزئیات شکل‌گیری، اهداف و سازوکار اجرایی بستر تجارت اجتماعی دیدی بود برای مدیران عامل بانک‌ها پرداخت و از نظام بانکی کشور دعوت کرد تا در راهبری این پروژه ملی نقش‌آفرین باشند.

در ادامه این مراسم، مدیران عامل نظام بانکی از بخش‌های مختلف بستر تجارت اجتماعی دیدی بود بازدید به عمل آوردند. پس از پایان این مراسم، نشست مدیران عامل نظام بانکی کشور به‌طور رسمی وارد دستور کار خود شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.