راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اتیک حامی ششمین دوره مسابقات رباتیک امیرکبیر

اتیک در راستای مسئولیت اجتماعی خود برای حمایت از نخبگان کشور، از ششمین دوره مسابقات رباتیک دانشگاه امیرکبیر (AUTCup 2016) حمایت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت اتیک، ششمین جشنوارهٔ بین‌المللی رباتیک و هوش مصنوعی و اولین دورهٔ مسابقات المپیک ربات‌های انسان‌نما در هشت رشته و در دو سطح دانش‌آموزی و دانشجویی برگزار خواهد شد. در بخش لیگ‌های دانشجویی، تیم‌های شرکت‌کننده در قسمت‌های المپیک ربات‌های انسان‌نما، ترابری پیشرفته، پرنده، مین‌یاب و کارخانه به رقابت می‌پردازند.

هم‌زمان با این مسابقه، نمایشگاه تخصصی در حوزه رباتیک، اتوماسیون و هوش مصنوعی، برق و الکترونیک، مکانیک و ساخت، کامپیوتر و IT و صنایع وابسته به آن، در دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود که شرکت‌کنندگان نیز آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید عموم می‌گذارند.

اتیک با هدف جذب و حمایت افراد نخبه و همچنین ارتباط بیشتر صنعت فناوری اطلاعات، بازار و دانشگاه ضمن حمایت از ششمین دوره مسابقات رباتیک امیرکبیر، در نمایشگاه جانبی آن حاضر می‌شود.

این دوره از مسابقات از 11 آذرماه آغاز و در 15 آذرماه با بررسی دستاوردها و نتایج در کمیته‌های علمی به کار خود پایان می‌دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.