راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رویداد «پرداخت ایران» دوم و سوم آذر ماه برگزار می‌گردد

رویداد پرداخت ایران با حضور بخش خصوصی با تأکید بر موضوع آینده پرداخت، دوم و سوم آذر ماه در برج میلاد تهران برگزار می‌شود. در این رویداد که بیش از هزار نفر از مدیران و کارشناسان صنعت پرداخت ایران و جهان و ۵۰ شرکت ایرانی و بین‌المللی حضور دارند؛ بیش از ۶۰ سخنران ایرانی و بین‌المللی نیز در رویداد «پرداخت ایران» از تجربه‌هایشان می‌گویند.

تاکنون شرکت‌هایی مانند اسپایر، وریفون، پرداخت الکترونیک سامان (سپ)، گروه توسن، اینجنیکو، اینفوتک، جی‌اس‌اس، سایان کارت، رسام‌نگار جاوید، رمیس، اینفوتک سیستمز،‌ گیسک اند دورینت، سی‌دی،‌ ای‌ام‌پی، اچ‌پی‌اس، جمالتو، تسکا، اینووا، ویرکارد و چاینا یونیون‌پی از این رویداد حمایت کرده‌اند. علاوه بر این شرکت‌های دیگری نیز در نمایشگاه این رویداد حضور دارند. از جمله این کسب‌وکارها می‌توان به این شرکت‌ها اشاره کرد: اسمارت استریم، ام‌توام، پرینت‌کالر، دنا، کام‌پریون، واکام، بلوبرد، نکسوس،‌ اسمارتک،‌ میهیل باول، مجیکارد، اوپن‌وی، مرچنت سوئیت، متیکا،‌ حصین، اسپکترا، وی‌اف‌پی و دیجیتال فاکتورز.

این رویداد به دنبال ایجاد فرصت‌های تعامل، نوآوری و رشد در ایران است. با توجه به عطشی که برای فناوری‌های جدید و نوآورانه در ایران وجود دارد حضور در این رویداد فرصتی کم‌نظیر برای مواجهه دست‌اول با پدیده‌های نوین پرداخت در جهان است. بعد از برجام بارها در ایران درباره تعامل با سیستم‌های پرداخت بین‌المللی صحبت شده است که هنوز به نتیجه‌ای نرسیده است. به‌صورت طبیعی بعد از سال‌ها عدم دسترسی به سیستم‌های پرداخت جهانی اتصال دوباره به این سیستم‌ها نیز چالش‌هایی دارد که برگزاری این رویداد در این زمان پاسخی است برای بررسی کارشناسی این چالش‌ها و نوید عصری جدید در تجارت در ایران را می‌دهد.

در طول سال‌های تحریم در ایران راه‌حل‌ها خلاقانه و نوآورانه‌ای در زمینه پرداخت توسعه یافته است که قابل‌مقایسه با نمونه‌های جهانی آن است و به گفته کارشناسان پرداخت در ایران چیزی از نمونه‌های موفق جهانی کم ندارد. اکنون زمان آن فرا رسیده است که در یک محیط کارشناسی زمینه‌های اتصال دوباره سیستم‌های پرداخت ایران به سیستم‌های جهان مورد بررسی قرار گیرد و چالش‌های آن بررسی و تجربه‌های موفق جهانی هم دیده شود. در رویداد پرداخت ایران متفکران پیشروی جهان در زمینه پرداخت، نوآوران و رهبران کسب‌وکارهای پیشروی جهان حضور دارند و دانش خود را به اشتراک می‌گذارند.

.

حضور ۶۰ سخنران بین‌المللی

در این رویداد بیش از ۶۰ سخنران بین‌المللی از کشورهای مختلف مانند روسیه، پاکستان، ایران، قزافستان، انگلیس، آلمان، کنیا، نروژ، هلند، لهستان، فرانسه،‌ مراکش و ترکیه حضور خواهند داشت. از جمله این سخنران‌ها می‌توان به جیمز هی‌کاک مدیرعامل اداپتیولبز و نویسنده کتاب خداحافظ بانک‌ها، الکساندر ماگومدوف مدیر ارشد بازرگانی یاندکس مانی، آلی موستانسیر مدیر ارشد بازرگانی بانک الفلاح، مصطفی بهشتی‌روی عضو هیئت‌مدیره بانک پاسارگاد، ابراهیم حسینی‌نژاد مدیرعامل پرداخت الکترونیک سامان و فرشاد نوشادی نائب رئیس استراتژی الکترونیکی بانک سامان اشاره کرد.

رویداد «پرداخت ایران» دوم و سوم آذر ماه برگزار می‌گردد
رویداد «پرداخت ایران» دوم و سوم آذر ماه برگزار می‌گردد

در دو روز رویداد موضوع‌های مختلفی موردتوجه قرار می‌گیرد که از جمله آن‌ها می‌توان به آینده پرداخت، آماده شدن برای تحول دیجیتالی پرداخت، پرداخت‌های یکپارچه و بدون اصطکاک، فرصت‌های کیف پول موبایلی، پرداخت‌های جایگزین و روندهای اصلی پرداخت، امنیت و شخصی‌سازی، ایجاد اکوسیستمی تعامل‌پذیر برای پرداخت‌ها، تحلیل در پرداخت، زنجیره بلوک، تجارت الکترونیکی، متحول ساختن هویت دیجیتال، زیست‌سنجی جایگزینی برای کلمه عبور، فین‌تک، آینده پرداخت و وفاداری اشاره کرد.

با توجه به محتوای رویداد «پرداخت ایران» این رویداد مناسب مدیران سطوح ارشد بانک‌ها و موسسه‌های مالی، صنعت پرداخت، مخابرات، دولت، فین‌تک و خرده‌فروشی است. نزدیک به ۴۰ درصد کسانی که در این رویداد حضور دارند مهمانان بین‌المللی رویداد هستند. در این رویداد میزگردهای متعددی برگزار می‌شود و مطالعه‌های موردی مختلفی ارائه می‌شود.

برای دریافت بلیت رایگان بازدید از نمایشگاه می‌توانید با یکی از شماره‌های ۶۶۵۱۷۵۱۰ و ۶۶۵۵۳۸۲۸ تماس بگیرید یا به آدرس terrapinn.com/PaymentsIR مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.