راه پرداخت
راه پرداخت؛ رسانه فناوری‌های مالی ایران

دومین جلسه شورای هماهنگی نمایشگاه روابط عمومی برگزار شد

دومین جلسه شورای هماهنگی نمایشگاه روابط عمومی صبح روز یکشنبه شانزدهم آبان ماه، به میزبانی اداره کل روابط عمومی بانک صادرات و با حضور مدیران و صاحب‌نظران حوزه‌های روابط عمومی و تبلیغات برگزار شد.

به گزارش دبیرخانه کنفرانس روابط عمومی، در ابتدای این نشست، سید غلامرضا کاظمی دینان، رییس شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه روابط عمومی ۱۳۹۵ با تشکر از دست‌اندرکاران بانک صادرات به مناسبت میزبانی این نشست گفت: «با توجه به اینکه امروزه رسانه‌های مجازی در بسیاری از امور به یاری ما آمده‌اند و باعث تسهیل در انجام فعالیت‌ها شده‌اند، برگزاری نشست‌هایی از این دست به بهانه‌ای برای دیدار اهالی روابط عمومی تبدیل شده است تا به بحث و تبادل‌نظر پیرامون مسائل و دغدغه‌های این حوزه بپردازند.»

او ادامه داد: «در جلسه امروز که به مناسبت در پیش بودن نمایشگاه روابط عمومی برگزار شده، سعی داریم تا ضمن همفکری با صاحب‌نظران حوزه‌های روابط عمومی و تبلیغات ضمن دستیابی به راه‌کارهای مناسب، نسبت به معرفی ظرفیت‌ها و دستاوردهای موجود در حوزه روابط عمومی کشور اقدام کنیم.»

علی جهانی، مدیرکل روابط عمومی بانک صادرات ایران به‌عنوان سخنران بعدی ضمن عرض خیرمقدم به شرکت‌کنندگان در جلسه، به ارائه گزارشی در خصوص فعالیت‌های صورت پذیرفته این بانک در طی ماه‌های اخیر پرداخت.

جهانی در ادامه گفت: «امروز و در این نشست بسیار خوشحالم که در جمع مدیران روابط عمومی در خصوص حوزه روابط عمومی صحبت می‌شود چرا که همان‌گونه که همگان اذعان دارند روابط عمومی به‌عنوان منعکس‌کننده فعالیت‌های سازمان خود به‌عنوان یکی از بخش‌های اصلی سازمان در معرض دید عموم قرار ندارد و لازم است تا با برگزاری نمایشگاه‌ها و نشست‌هایی از این دست نسبت به معرفی توانمندی‌های خود اقدام کند.»

dara-way2pay-95-08-17

امیرعباس تقی‌پور، عضو شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه روابط عمومی سخنران بعدی این نشست بود.

او با اشاره به برگزاری این جلسه به‌عنوان دومین نشست شورای هماهنگی نمایشگاه روابط عمومی گفت: «نمایشگاه روابط عمومی به‌عنوان یکی دیگر از تولیدات ستاد برگزاری هفته روابط عمومی که بعد از برگزاری یازده دوره همایش روابط عمومی الکترونیک، پنج دوره همایش روابط عمومی و صنعت، چهار دوره همایش حرفه‌ای‌گرایی در روابط عمومی، تولید بیش از هفتاد عنوان کتاب و انتشار ماهنامه و ویژه‌نامه‌های تخصصی در این حوزه، سعی دارد تا با ارائه رویکردی جدید در حوزه صنفی، نسبت به ارائه دستاوردهای بخش روابط عمومی به مخاطبان خود اقدام کند.»

در ادامه علی شوقی‌بنام، دبیر این نمایشگاه ضمن ارائه گزارشی در خصوص نشست نخست این شورا، به فعالیت‌های صورت پذیرفته در خصوص برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه روابط عمومی پرداخت.

dara-1-way2pay-95-08-17

دبیر نمایشگاه روابط عمومی گفت: «برگزاری این نمایشگاه به‌صورت صنفی، علاوه به شأنیت بخشیدن هر چه بیشتر به حوزه روابط عمومی، فرصت مناسبی است تا سایر سازمان‌های ارائه‌دهنده خدمات به روابط‌ عمومی‌ها، ضمن دستیابی به بازارهای جدید نسبت به رفع نیازهای نهاد روابط عمومی در کشور اقدام کنند.»

سید علی جلالی نظری مدیرکل روابط عمومی بانک سپه، مجید نیک‌روان معاون روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، حسن رضایی مدیرکل روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مجتبی نظری رییس مرکز ارتباطات سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، ناهید مونسان مدیرکل روابط عمومی بانک سرمایه، منصور ساعی پژوهشگر حوزه ارتباطات، محمد تهرانی مدیر توسعه بازار شرکت پویا رسانه، جواد مقدسی معاون روابط عمومی بانک صادرات، محمد قیامتی مدیرعامل شرکت طرح باران، رامین امینی زارع مدیر روابط عمومی صندوق بیمه کشاورزی، علی جنگروی مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران، مجید بهرامی معاون روابط عمومی بانک اقتصاد نوین، رامین رادنیا مدیر روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، سید مهدی محمدی مدیر روابط عمومی شرکت فرهنگ فیلم تهران، غلامرضا دیوسالار مدیر روابط عمومی شرکت صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی، سورنا پیشداد مدیر توسعه بازار شرکت عصر دانش‌افزار، ایمان قربانی بخشدار بخش قلعه‌نو و از فعالان حوزه روابط عمومی، محمدرضا رضایی‌منش مدیر روابط عمومی شرکت واحد اتوبوس‌رانی تهران و حومه، سمیه محمدی مدیر روابط عمومی شرکت بیمه رازی، محمدرضا پارسیان رییس انجمن روابط عمومی دانشکده خبر و میثم طهرانی مدیرعامل مرکز تجارت دانش‌بنیان از دیگر حاضران در این نشست بودند که به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در خصوص برگزاری نمایشگاه روابط عمومی پرداختند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.