راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آئودی Q5 جایزه ویژه چهارمین مرحله جشنواره پات ایران کیش

یک دستگاه خودروی آئودی Q5 و 40 عدد گوشی آیفون 6s جایزه پذیرندگان شرکت ایران کیش و یک دستگاه خودرو MG3، جایزه دارندگان کارت‌های شتابی در چهارمین مرحله جشنواره پات شرکت کارت اعتباری ایران کیش است.

به گزارش روابط عمومی شرکت کارت اعتباری ایران کیش، در طی سه دوره گذشته جشنواره پات، به‌قیدقرعه و بر اساس میزان امتیاز کسب شده توسط پذیرندگان، سه دستگاه خودرو 3MG و 120 گوشی آیفون 6s اهدا شده است.

این در حالی است که در چهارمین دوره جشنواره پات علاوه بر یک دستگاه خودروی آئودی Q5 به یکی از پذیرندگان، به یکی از دارندگان کارت نیز یک دستگاه خودروی MG3 هدیه داده می‌شود.

از دیگر بخش‌های این جشنواره اجرای طرح ۷۷۸۸ است که تا پایان جشنواره ادامه دارد. در این طرح به پذیرندگان دستگاه‌های POS ایران کیش و پشتیبان‌های پذیرندگان روزانه به‌قیدقرعه جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.

همچنین برای افرادی که تا پایان جشنواره به عضویت کانال تلگرامی جشنواره پات به نشانی (paat95@) در آیند، هرروز به‌قیدقرعه به یکی از اعضای کانال جایزه نقدی پرداخت می‌شود.

در جشنواره آنلاین «پات» جزیره کیش نیز به دارندگان کارت و پذیرندگانی که در جزیره کیش، از طریق دستگاه‌های ایران کیش، خریدوفروش خود را انجام دهند به‌صورت آنلاین برنده خواهند شد و کارت‌های هدیه داده می‌شود.

پذیرندگان شرکت ایران کیش و دارندگان کارت‌های شتابی از هم‌اکنون می‌توانند با افزایش خریدها و تراکنش‌های خود به کسب امتیاز بیشتر برای برنده شدن جوایز ویژه چهارمین دوره جشنواره پات اقدام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.