راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ششمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف با حضور شرکت‌های پرداختی و بانکی

ششمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف 4 الی 6 مهرماه 1395 در دانشگاه صنعتی شریف با حضور شرکت‌های پرداختی و بانکی برگزار می‌شود.

در طول چند سال گذشته این نمایشگاه موردتوجه شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات بانکی و پرداخت قرار گرفته است. به‌طوری‌که در طول سال‌های گذشته شاهد حضور شرکت‌هایی همچون توسن، خدمات انفورماتیک، حصین، پرداخت الکترونیک سامان، آسان پرداخت، سداد، فناوران و … در این نمایشگاه بوده‌ایم. می‌توانید گزارش‌های راه پرداخت از دوره‌های قبلی این نمایشگاه را ببینید. (چهارمین نمایشگاه کار شریف) (پنجمین نمایشگاه کار شریف)

.

شرکت‌های بانکی و پرداختی حاضر در ششمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف

در ششمین دوره برگزاری این نمایشگاه نیز بنا بر چیزی که تا امروز روی سایت این نمایشگاه اعلام شده است شرکت خدمات انفورماتیک، شرکت توسن، شرکت داتین، شرکت اینفوتک، شرکت ایران کیش، گروه شرکت‌های حصین، شرکت همراه اول، شرکت فناوران اطلاعات خبره و برخی دیگر شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات بانکی حضور خواهند داشت. همچنین شرکت ایران کیش و گروه شرکت‌های حصین از حامیان مالی رویداد امسال هستند. (+)

.

چرا نمایشگاه کار شریف؟

نمایشگاه کار، رویدادی است که تعداد زیادی از جویندگان کار و شرکت‌ها به‌منظور تبادل اطلاعات در رابطه با مشاغل موردنیاز و معرفی شرکت‌هایشان در آن حضور می‌یابند. این نمایشگاه به‌صورت سالانه برگزار می‌شود که می‌توان از آن به‌عنوان نمایشگاه فرصت‌های شغلی یاد کرد به‌نحوی‌که فرصت‌های کاری و کارآفرینی زیادی در اکثر زمینه‌های تحصیلی برای دانشجویان و تازه فارغ‌التحصیلان ارائه می‌شود.

این‌گونه نمایشگاه‌ها فرصت مناسبی را برای شرکت‌ها و سازمان‌ها فراهم می‌آورد تا با تعداد زیادی از نیروهای جویای کار ملاقات کرده و در یک فضای رقابتی نسبت به جذب نفرات موردنظر خود اقدام کنند. رفع عواملی که مانع اشتغال فارغ‌التحصیلان می‌شوند از یک‌سو و نبود بستری مناسب برای تقابل مستقیم شرکت‌ها و دانشجویان به‌عنوان روشی جدید در اطلاع‌رسانی نیازهای محیط‌های کار و اجتماع از سویی دیگر، دانشگاه صنعتی شریف را بر آن داشت تا اقدام به برپایی ششمین نمایشگاه کار شریف نماید.

هدف این نمایشگاه و کارگاه‌های آموزشی، معرفی شرکت‌ها، معرفی کسب‌وکار جدید، ایده دادن به دانشجویان و تازه فارغ‌التحصیلان برای یافتن شغل آینده، نحوه تعامل و ارتباط با صنعت و … است.

ششمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف با حضور شرکت‌های پرداختی و بانکی
ششمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف با حضور شرکت‌های پرداختی و بانکی

بازدید از نمایشگاه کار برای عموم در صورت ثبت‌نام در سایت نمایشگاه، رایگان است؛ اما همراه داشتن پرینت فرم ثبت‌نام در ایام برگزاری نمایشگاه، الزامی است. علاقه‌مندان می‌توانند جهت حضور در نمایشگاه در وب‌سایت این نمایشگاه ثبت‌نام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.