راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

در کمتر از 3 دقیقه حساب باز کنید / اپلیکیشن بانکی برای مهاجران

با به‌کارگیری اپلیکیشن جدید بانکداری ویژه مهاجران، امکان جابجایی پول در سراسر اروپا و حتی خارج از آن به‌زودی محقق خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، درحالی‌که مهاجران در بسیاری از کشورها برای انجام امور بانکی با یک سری از موانع قانونی روبرو هستند و همچنین انجام عملیات بانکی برای آن‌ها با سختی صورت می‌گیرد، یک شرکت انگلیسی اپلیکیشن جدیدی را برای مهاجران تولید کرده که Monese نام دارد و این موانع را برای آن‌ها تا حد قابل‌توجهی کاهش می‌دهد.

برخلاف بسیاری از بانک‌ها که کارمزد خاصی را برای انجام امور بانکی مهاجران در نظر می‌گیرند، اپلیکیشن Monese با دریافت هزینه‌ای ناچیز می‌تواند تراکنش‌های بانکی بین‌المللی و همچنین برداشت و سپرده‌گذاری را برای مهاجران در چندین کشور انجام دهد. از ویژگی دیگر این اپلیکیشن، افتتاح حساب ظرف مدت سه دقیقه است.

به‌منظور استفاده مهاجران از اپلیکیشن Monese، دولت هر کشور باید فرمی که شامل ID مهاجر است را صادر کند تا دسترسی به Monese امکان‌پذیر شود. هزینه استفاده از تمامی خدمات این اپلیکیشن بانکداری، ماهانه ۴.۹۵ پوند است. قرار است در آینده نزدیک از خدمات بانکداری Monese در سراسر اروپا و حتی فراتر از آن استفاده شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.