راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حمید تهرانفر رسما قائم‌مقام مدیرعامل بانک صادرات شد

بالاخره امروز آیین معارفه حمید تهرانفر عضو هیأت مدیره و قائم‌مقام مدیرعامل بانک صادرات ایران با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و جمعی از مدیران این بانک برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، زراعتی مدیرعامل این بانک در این مراسم طی سخنانی با اشاره به تجارب و توانمندی‌های تهرانفر گفت: تجربه ارزنده‌ و خوش‌نامی عضو جدید هیأت مدیره بانک می‌تواند دورنمای مطلوبی را برای بانک رقم بزند.

 

راه را ادامه دهیم

در بخش ديگري از اين مراسم تهرانفر، قائم‌مقام مديرعامل و عضو هيأت‌مديره جديد بانك صادرات ايران نيز در سخناني با اشاره به قابليت هاي مجموعه متبوعش گفت: در سال‌هاي اخير، فشارها و چالش‌هاي زيادي بر بانك صادرات ايران وارد شده كه مديران و كاركنان ارزشمند و توانمند  بانك متبوع با تلاش خود توانستند جايگاه بانك را حفظ كرده و فشارها را بي‌اثر سازند. از تلاش و كوشش بي‌وقفه مديران و كاركنان بانك كمال تشكر را دارم و اميدوارم با راهبردهاي مناسب‌تري بتوانيم اين راه را ادامه دهيم.
وي در ادامه با اشاره به تلاش‌هاي صورت گرفته براي كنترل تورم در كشور گفت: دولت محترم تمام تلاش خود را صرف كنترل تورم نموده و موفقيت‌هاي خوبي حاصل شده است. اين موفقيت از مسير كنترل شديد پايه پولي و منابع بانك مركزي صورت گرفته و كنترل پايه پولي و عدم استفاده از منابع بانك مركزي مورد تأكيد است.  تهرانفر افزود: در شرايط حاضر با توجه به رويههاي حاكم در بازار پول ديگر همانند گذشته نمي‌توانيم منابع جذب كنيم. از اين پس بايد جذب منابع به صورت هدفمند، دانش‌محور و بر اساس روش‌هاي علمي و نوين با تلاش تمامي همكاران شبكه پيگيري شود.
وي در پايان با ابراز خرسندي از حسن نظر و توجه مدير عامل بانك صادرات ايران گفت: ايشان يك بانكدار و يك استراتژيست برجسته هستند و راهبرد محكم و علمي براي بانك صادرات ايران دارند و مطمئن هستم كه با ديدگاه‌ها و نظرات مديريتي ايشان و تلاش تمامي مديران و كاركنان بانك صادرات ايران، شاهد رفع مشكلات و چالش‌هاي بانك خواهيم بود.
شايان ذكر است عضو جديد هيات مديره و قايم مقام اين بانك سمت هاي همچون معاون نظارتي، مدير كل نظارت بر بانك ها و موسسات اعتباري، مدير اداره مطالعات و مقررات بانكي بانك مركزي ج.ا.ا را در كارنامه خود دارد.

منبع: روابط عمومی بانک صادرات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.