راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مشاهده امتیازات جشنواره پات 95 ایران کیش باعضویت در باشگاه مشتریان

با عضویت در باشگاه مشتریان یا از طریق سامانه (#788*) در جریان امتیازات خود، جهت شرکت در قرعه‌کشی جشنواره پات 95 قرار بگیرید.

.

مشاهده امتیازات جشنواره پات 95

پذیرندگان شرکت ایران کیش و دارندگان کارت‌های شتابی می‌توانند از طریق سامانه USSD کد #788* و یا مراجعه به سایت باشگاه مشتریان شرکت به نشانی club.irankish.com از میزان امتیازاتی که از تاریخ 12 بهمن سال 94 تاکنون در این جشنواره کسب کرده‌اند آگاهی پیدا کنند. این به شرطی است که پیش‌ از آن در باشگاه مشتریان عضو شوند. هریک امتیاز به معنای یک شانس برای برنده شدن در قرعه‌کشی‌های جشنواره پات است.

برای پذیرندگان، هر تراکنش خرید بالای 200 هزار ریال 1 امتیاز محسوب می‌شود و هر 10 میلیون ریال مبلغ تراکنش نیز 1 امتیاز دیگر به مجموع امتیازات آنان اضافه خواهد کرد. این در حالی است که مشتریان و دارندگان کارت‌های شتابی نیز، با هر خرید شارژ و یا هر قبضی که مبلغ آن را از طریق ابزارهای موبایلی و اینترنتی ایران کیش بپردازند 0.5 امتیاز کسب می‌کنند. در همین حال چنانچه پذیرندگان و دارندگان کارت‌های شتابی در باشگاه مشتریان ثبت‌نام کنند، امتیازات آن‌ها در صورت انجام هر یک از این فعالیت‌ها (خرید شارژ و یا پرداخت قبض) به 1 افزایش می‌یابد.

همچنین ثبت‌نام در باشگاه مشتریان به‌طور مجزا، 50 امتیاز، تعریف هر کارت در این باشگاه 10 امتیاز و بارگذاری، نصب و راه‌اندازی برنامه موبایلی PUT، 10 امتیاز برای مشتریان به همراه خواهد داشت.

منبع: کارت اعتباری ایران کیش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.