راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بنا بر شنیده‌ها مدیرعامل بانک رفاه کارگران برکنار شد

در پی موضع‌گیری رهبر معظم انقلاب در مورد حقوق‌های نجومی برخی مدیران دولتی و تأکید رئیس‌جمهور و معاون اول وی مبنی بر برکناری متخلفان، شنیده‌ها حاکی از آن است که مدیرعامل بانک رفاه از سمت خود عزل شده است. علی صدقی توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مدیرعاملی بانک رفاه کنار گذاشته شده است.

بر اساس فیش حقوقی که از صدقی در رسانه‌ها منتشر شد وی به‌عنوان مدیرعامل بانکی که نام کارگران را یدک می‌کشد نزدیک به 240 میلیون تومان حقوق دریافت کرده است.

شب گذشته نیز در همین راستا یک مقام مطلع و مسئول در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفته بود: «این خبر به گوش ما در وزارتخانه نیز رسیده است، اما با توجه به در دسترس نبودن تلفن همراه وزیر تعاون این خبر را نه تکذیب و نه تائید می‌کنیم.» وی افزود: «تا زمانی که موفق به برقراری تماس با وزیر نشویم از پاسخ به این سؤال معذور هستیم.»

به نظر می‌رسد صدقی آخرین قربانی رسوایی فیش‌های حقوقی نباشد و باید منتظر استعفای اجباری و برکناری برخی دیگر از مدیران دولتی ازجمله مدیرعامل صندوق توسعه ملی بود. پیش‌ازاین مدیرعامل بیمه مرکزی هم پس از افشای فیش حقوق از این سمت کنار گذاشته شد.

منبع: تسنیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.