راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور اتیک در نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی کارت و پرداخت خاورمیانه از یازدهم تا دوازدهم خردادماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی دبی برپا می‌شود.

همایش و نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه را می‌توان از رویدادهای مهم صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیکی دانست، رویدادی که در طول برگزاری آن، تعداد زیادی از بانک‌ها، شرکت‌های پرداخت الکترونیک، اپراتورهای مخابراتی ایران و جهان گرد هم می‌آیند تا آخرین تحولات و دستاوردهای این صنعت را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

شرکت اتیک (زیرمجموعه هلدینگ فناپ) یکی از بازیگران مهم صنعت پرداخت الکترونیک در ایران به شمار می‌آید که در غرفه شرکت فناپ واقع در سالن شماره 6 نمایشگاه (P40)، تازه‌ترین محصولات خود را به بازار خاورمیانه معرفی می‌کند.

راهکار پرداخت شناسه دار سیناپس (صدور شناسه قبض و پرداخت برای پرداخت‌های مدت‌دار و دوره‌ای مانند اقساط و …)، سامانه وفاداری مشتریان (راهکاری برای نگهداری مشتریان و وفادار کردن آن‌ها نسبت به سازمان)، سامانه جامع پرداخت الکترونیک (سامانه‌ای برای یکپارچه‌سازی و مکانیزه کردن فعالیت شرکت‌های پرداخت الکترونیک)، نرم‌افزار مدیریت خودپرداز (مدیریت نقدینگی خودپردازها)، راه‌حل پرداخت الکترونیک کرایه (AFC) و راهکارهای پرداخت خرد برخی از محصولات و خدمات اتیک در این نمایشگاه است.

منبع: اتیک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.