راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور جی‌اس‌اس در نمایشگاه Seamless خاورمیانه / ارائه راهکار نرم‌افزاری یکپارچه

نمایشگاه Seamless خاورمیانه، روزهای دوم و سوم خرداد ۱۴۰۲ (۲۳ و ۲۴ می ۲۰۲۳) در سالن‌های نمایشگاهی مرکز تجارت جهانی دوبی برگزار و شرکت گرایش تازه کیش، جی‌اس‌اس با راهکارهای جدید در این نمایشگاه حاضر شد.

شرکت تماماً ایرانی و دانش‌بنیان جی‌اس‌اس با بیش از ۳۰ سال فعالیت در صنعت بانکی و آی‌تی کشور و با ۱۲ شرکت زیرمجموعه و ۱۸ ثبت اختراع، در این نمایشگاه دستگاه‌هایی مبتنی بر راهکار نرم‌افزاری یکپارچه جی‌اسپیس ارائه داد. جی‌اسپیس مشتمل بر مدیریت کانال‌های حضوری و غیرحضوری و خدمات ارزش افزوده مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی ‌و هوش مصنوعی روی آنی‌بانک، ربات آلفا، کش‌لس ویندوزی دیواری و دستگاه لینکس ۹۵۰۰ است.

خدمات آنی‌بانک یکی دیگر ار راهکارهای جی‌اس‌اس است که علاوه بر سرویس‌های متداول بانکی، سرویس‌های ارزش افزوده‌ای مانند خدمات کارت توریستی، فروش سکه و سیم‌کارت تلفن همراه را در بر می‌گیرد. در غرفه جی‌اس‌اس کاتالوگ محصولات و بیزینس‌کارت‌ها با شعار go green به منظور مصرف بهینه کاغذ در قالب QRcode ارائه شد.

این نمایشگاه به مدت دو روز میزبان بیش از 15 هزار شرکت‌کننده از صنعت پرداخت‌، فین‌تک، خرده‌فروشی و تجارت الکترونیک، ۵۰۰ سخنران پیشرو در این حوزه‌ها و ۵۰۰ غرفه در سطح نمایشگاه بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.