راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تقدیرنامه یک ستاره برای تعالی به شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا تعلق گرفت

شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا، در سیزدهمین دوره برگزاری «همایش ملی تعالی سازمانی»، موفق به کسب تقدیرنامه «یک ستاره برای تعالی» شد. ارتباط فردا در نخستین سال از حضور خود در این همایش، موفق به کسب تقدیرنامه یک ستاره برای تعالی در یک مرحله شده است که این موضوع نشان از مدیریت و برنامه‌ریزی دقیق و مناسب، همکاری و همفکری تمام کارکنان شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا دارد. اين مهم در شرايطي است كه سازمان‌ها در اولين سال حضور خود براي دريافت گواهي‌نامه تعهد به تعالي تلاش می‌کنند و رشد دو پله‌اي ارتباط فردا در اولين حضور، از موارد استثنا در اين جايزه به شمار مي‌رود.

taali-index-way2pay-94-12-17

«همایش ملی تعالی سازمانی» که هرسال از سوی سازمان مدیریت صنعتی و مرکز تعالی سازمانی برگزار می‌شود، در روز چهارم اسفندماه سال جاری و با حضور مدیران دولتی و سازمان‌های مختلف برگزار و تقدیرنامه یک ستاره برای تعالی به مهندس حامد قنادپور مدیرعامل این شرکت اعطا شد.

این تقدیرنامه بر اساس ارزیابی عملکرد سازمان‌ها و با توجه به میزان استقرار نظام‌های مدیریتی و نگاه سیستمی و جامع به تمام فعالیت‌هایی که یک بنگاه دارد، به مجموعه‌های برتر که شرایط لازم را احراز کرده باشند، اعطا می‌شود.

منبع: ارتباط فردا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.