راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

لریان‌فرد: مسیر سبز پرداخت در ایران کیش نهادینه شده

به همت شرکت ایران کیش و مدرسه فضیلت و به مناسبت گرامیداشت ۱۲ بهمن و دهه فجر، جشنی همراه با بازدید از این مدرسه برگزار شد. در این مراسم مدیر پشتیبانی و مشاور عالی مدیرعامل شرکت ایران کیش زنگ انقلاب را همزمان با مدارس کشور در مدرسه فضیلت شهرری نواختند.

Fazil-Index-way2pay-94-11-13-d Fazil-Index-way2pay-94-11-13-a

این مراسم با حضور مسئولین عالی‌رتبه سازمان حفاظت از محیط‌زیست آقای درویش و دکتر گلدوز صنعتی و لریان فرد مشاور عالی مدیرعامل ایران کیش و رحیم زاده مدیر پشتیبانی ایران کیش در مدرسه فضیلت شهرری، برگزار شد.

مدرسه سبز فضیلت در شهرری سه‌شنبه سوم شهریورماه‌ سال 93 به‌صورت رسمی به بهره‌برداری رسید و شرکت ایران کیش سال گذشته هزینه خرید هدایای تبلیغاتی نوروز خود را به سبز کردن این مدرسه اختصاص داد. (+)

Fazil-Index-way2pay-94-11-13-cFazil-Index-way2pay-94-11-13-f

مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش طی مراسم بهره‌برداری در سال گذشته اظهار کرد: «پروژه سبز‌سازی دبستان دخترانه فضیلت، تحقق بخشی از ایده‌های شرکت ایران کیش در خصوص زمین پاک است.» فرامرزی با تأکید بر این نکته که خوشبختانه فرآیند توجه به اکولوژی موردتوجه سازمان‌های دیگر و جزو مسئولیت‌های اجتماعی آن‌ها قرار گرفته است، تصریح کرد: «در تمام دنیا مدت‌ها است که به سازمان‌ها و شرکت‌ها تکلیف شده است که واحدی به نام واحد مسئولیت‌های اجتماعی داشته باشند و شرکت ایران کیش نیز در همین راستا، نام اداره روابط عمومی خود را به اداره روابط عمومی و مسئولیت‌های اجتماعی تغییر داده و در گام نخست، سبزکردن فضای یک دبستان دخترانه با 670 دانش‌آموز را در دستور کار قرار داد.» (+)

در پروژه مذکور، مدرسه دولتی فضیلت به وسایل خورشیدی برای گرمایش نظیر آبگرمکن خورشیدی مجهز شده و اصلاحاتی در سیستم برق‌رسانی، درز در و پنجره و تهویه و انتقال کلاس‌های زیرزمین به طبقات فوقانی آن صورت گرفته است. (+)

Fazil-Index-way2pay-94-11-13-g Fazil-Index-way2pay-94-11-13-e Fazil-Index-way2pay-94-11-13-b

در خاتمه لریان فرد با بازدید از کلاس‌های مدرسه تأکید کرد مسیر سبز پرداخت در ایران کیش نهادینه شده است و در ادامه با مراتب تشکر دانش‌آموزان از مسئولین مراسم پایان یافت.

منبع: ایران کیش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.