راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پککو در لیست 500 شرکت برتر ایران قرار گرفت

رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایرانی بر اساس عملکرد سال 1393 آن‌ها برای هجدهمین سال متوالی انجام و در تاریخ ششم بهمن‌ماه جوایز شرکت‌های برتر و منتخب در هر حوزه طی مراسم رسمی با حضور جناب دکتر شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهور اعطا گردید.

این شرکت در آخرین رتبه‏‌بندی انجام شده توسط IMI-100 موفق به قرارگیری در جایگاه 149 در جمع 500 شرکت برتر کشور گردید که نسبت به رتبه 229 کسب شده در سال قبل از آن، بیانگر رشد قابل‌توجه شرکت و ارتقاء شاخص‌های عملکردی مربوطه بوده و شرکت را از جمع 100 شرکت برتر سوم به جمع 100 شرکت برتر دوم ارتقا داده است.

همچنین شرکت تجارت الکترونیک پارسیان به‌عنوان شرکت برتر از نظر رشد سریع در بین مجموعه صد شرکت دوم از 500 شرکت بزرگ کشور انتخاب و لوح تقدیر مربوطه را از معاون اجرایی رئیس‌جمهور دریافت کرد.

شایان‌ذکر است مهم‌ترین اهداف مدنظر از رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران، تولید اطلاعات و شفاف‌سازی فضای کسب‌وکار، تعیین میزان اثرگذاری شرکت‌ها در اقتصاد ملی و گسترش رقابت در بین بنگاه‌های اقتصادی کشور است که به‌منظور تحقق آن ابتدا 500 شرکت برتر ایران از حیث میزان فروش (درآمد) شناسایی و به 5 دسته 100 تایی تقسیم و نهایتاً بر اساس 27 شاخص دیگر با هم مقایسه، رتبه‏بندی و معرفی شدند.

منبع: پککو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.