راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

الیزابت لوملی، مدیر قدرتمند استارتاپ بوتکمپ

الیزابت لوملی که معروف به لیز لوملی است از قدرتمندترین زنان دنیا در بانکداری دیجیتال به شمار می‌آید. او اکنون مدیر جهانی توسعه اکوسیستم استارتاپ بوتکمپ فین‌تِک و اینشورتِک است. بوتکمپ یک شتاب‌دهنده برای استارتاپ‌ها در اروپا است. کار آن‌ها کمک به استارتاپ‌ها در مقیاس جهانی است با دسترسی دادن مستقیم به استارتاپ‌ها به شبکه‌ای بین‌المللی از شرکا، سرمایه‌گذاران و منتورهای مرتبط در هر بخش.

الیزابت لوملی معروف به لیز لوملی از قدرتمندترین زنان دنیا در بانکداری دیجیتال به شمار می‌آید و اکنون مدیر جهانی توسعه اکوسیستم استارتاپ بوتکمپ فین‌تِک و اینشورتِک است
الیزابت لوملی معروف به لیز لوملی از قدرتمندترین زنان دنیا در بانکداری دیجیتال به شمار می‌آید و اکنون مدیر جهانی توسعه اکوسیستم استارتاپ بوتکمپ فین‌تِک و اینشورتِک است

استارتاپ بوتکمپ سال 2010 در کپنهاک شروع به فعالیت کرد و به تدریج توانست کارآفرینانی را برای فعالیت در سراسر اروپا به شبکه خود جذب کند. سال 2014 فعالیت‌هایش به سرعت گسترش یافت به طوری‌که تبدیل به بزرگ‌ترین شتاب‌دهنده در اروپا و یکی از 3 شتاب‌دهنده بزرگ دنیا شد با برنامه‌هایی در قاره‌های مختلف و شبکه‌ای که صدها شهر دنیا را تحت پوشش قرار می‌داد.

لوملی 20 سال از عمر خود را در فضای فناوری مالی کار کرده است. او به تازگی فعالیت به‌عنوان دبیر نیوزوایر خدمات مالی و فناوری یعنی فین‌اِکسترا را آغاز کرده است.

علاوه بر این او یک سخنران بین‌المللی شناخته شده در کنفرانس‌ها است. لوملی همچنین به طور منظم با برت کینگ در نمایش رادیویی برکینگ بنکز (نام یکی از کتاب‌های برت کینگ) در کانال کسب‌وکار وویس‌آمریکا حضور دارد. لیز لوملی زمان زیادی را صرف انتشار دیدگاه‌های خود در توئیتر می‌کند. می‌گویند او سردسته زنان در حوزه فناوری‌های مالی است. خودش می‌گوید 20 سال است که به‌عنوان یک تحلیل‌گر و متخصص جهانی در مورد خدمات، مقررات، داده و فناوری در سرمایه‌گذاری، خرده‌فروشی و بانکداری تعاملی جهانی فعالیت کرده‌ام. او درباره تغییرات حوزه مالی در این 20 سال می‌گوید: «من تغییرات زیادی را در بانکداری، فناوری و خدمات مالی طی دو دهه گذشته دیده‌ام و به توسعه جوانهِ بخش فناور‌های مالی با شور و اشتیاق باور دارم. از اینکه به خانواده استارتاپ بوتکمپ پیوسته‌ام هیجان‌زده‌ام و به دنبال کمک به رشد و توسعه نسل جدیدی از ارائه‌دهندگان فناوری‌های مالی نوآور هستم.»

لوملی سال 1994 در رشته علوم سیاسی/ارتباطات از دانشگاه هافسترا فارغ‌التحصیل شد.

منبع: هفته نامه عصر ارتباط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.