رئیس شورای شهر تهران با اشاره به دستورالعمل نظارت بر تاکسیهای اینترنتی، عنوان کرد که این طرح هنوز به مرحله اجرا نرسیده است.
به گزارش خبرگزرای دانشجو، چمران توضیح داد که در گذشته نیز نظارت بر تاکسیهای اینترنتی به شهرداری واگذار شده بود اما به دلیل عدم ارائه اطلاعات لازم از سوی اصناف به شهرداری، سبب ایجاد مشکل شده بود.
مهدی چمران همچنین در گفتوگو با خبرنگاران با بیان اینکه دستورالعمل نظارت بر تاکسیهای اینترنتی باید اجرایی و پیگیری شود، به یکی از مشکلات این حوزه اشاره کرد.
او بر لزوم ساماندهی فعالیت رانندگانی که از شهرستانها برای مسافرکشی به تهران میآیند تأکید کرد و افزود که اقامت شبانه آنان در نقاط مختلف شهر درست نیست.
رئیس شورای شهر تهران اظهار داشت: «سیستم تاکسی اینترنتی خیلی خوب است به شرطی که کنترل روی آن باشد.»