راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فرادیس در حاشیه همایش پنجم از سامانه پرداخت فراپی رونمایی کرد

همزمان با دومین روز نمایشگاه بانکداری الکترونیک، شرکت داده‌ورزی فرادیس البرز از «سامانه پرداخت فراپی» رونمایی کرد. در این مراسم که با حضور مهندس زنوزی مدیرعامل شرکت داده‌ورزی فرادیس البرز، مهندس نجفی، مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک، یعسوبی معاونت سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های ملی انفورماتیک، چایچی معاونت حمل‌ونقل شهرداری کاشان و جمع کثیری از متخصصان حوزه پرداخت برگزار شد، از کیف پول الکترونیکی فراپی رونمائی گردید.

به گفته مهندس صفائی مدیر پروژه سامانه پرداخت فراپی، این سامانه در شهر کاشان در حال پیاده‌سازی است و به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید. سامانه پرداخت فراپی تحت عنوان کیف پول فراپی با ارائه راه‌حل جامع در زمينه پرداخت خرد شهري در قالب يک پروژه ملي مي‌تواند راهگشاي مشکلات و معضلات فعلي جامعه و سازمان‌هاي ذينفع گردد، ازجمله مي‌توان به پذيرش کارت در تمامي حوزه‌هاي پرداخت خرد همچون حوزه حمل‌ونقل عمومي شهري و بین‌شهری، نانوائی‌ها، حوزه فرهنگي، تفريحي و ورزشي، مراکز خريد خرد و عمده و موارد مشابه اشاره نمود.

فراپی راه‌حل يکپارچه جامعي در زمينه پرداخت خرد شهري است که از صدور و شارژ کارت تا پذيرش را تحت پوشش خود قرار داده است. در هر بخش از اين فرايند، شرکت فراديس البرز با تنوع تجهيزات تعبیه‌شده در سطح شهر، دسترسي و سهولت استفاده از کارت‌ها را فراهم ساخته است.

در راهکار جامع پرداخت خرد فراديس البرز، از کارت‌هايي با تکنولوژي جاوا با امنیت بسیار بالا استفاده شده است. اين کارت‌‌ها پس از صدور، از طريق تجهيزات خاصي به مبلغ دلخواه شارژ شده و سپس توسط دستگاه‌‌های پذيرندگی در شبکه پرداخت خرد مورداستفاده قرار مي‌گيرند.

منبع: شرکت فرادیس البرز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.