راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کارنسی کلود شرکتی فعال در حوزه پرداخت‌های برون‌مرزی

استفاده از محاسبات ابری مدتی است که برای کاربردهای مختلفی استفاده می‌شود، محاسبات ابری به کاربران اجازه می‌دهد به تمام برنامه‌های کاربردی و اسناد خود از هرجایی از دنیا دسترسی پیدا کنند. کارنسی کلود با استفاده از راه‌کار ابری در حوزه پرداخت‌های بین‌المللی موجب تغییر روند در حوزه انتقال پول شده و آن را به سرویس مالی شفاف و کم‌هزینه‌ای برای مشتریان و کسب‌وکارهای کوچک تبدیل کرده است.

حجم عظیمی از تراکنش‌های برون‌مرزی وجود دارد که مناسب شرکت‌های بزرگ و چندملیتی است، اما یک بازار بزرگ و دست‌نخورده از شرکت‌های کوچک‌تر نیز وجود دارد که به پرداخت‌های برون‌مرزی نیازمند است. کارنسی کلود یک شرکت استارت‌آپ فعال درزمینهٔ پرداخت‌های برون‌مرزی است که نیازهای این‌گونه شرکت‌های کوچک را هدف قرار می‌دهد.

مایکل لاوِن، مدیر اجرایی این شرکت می‌گوید: «ما اعتقاد داریم نیاز به داشتن پرداخت‌های برون‌مرزی به‌طور جهانی فراگیر شده است. هرروزه شرکت‌های بیشتری به تراکنش‌های بین‌مرزی نیاز پیدا می‌کنند. در این میان، شرکت‌ها و سیستم‌هایی که ارائه‌دهنده این خدمات به شرکت‌ها هستند، خدمات خود را برای شرکت‌های کوچک‌تر مناسب‌سازی نکرده‌اند. این‌گونه شرکت‌ها دسترسی آسان، استفاده آسان، امکان دستیابی به قیمت‌های مناسب و یا سادگی شفافیت مالی لازم را آن‌طور که شرکت‌های بزرگ دارند، در اختیار ندارد. بنابراین، کارنسی کلود به‌عنوان یک پلتفرم فناوری به وجود آمده که دنیایی از انواع پول‌ها را در عین سادگی و هزینه‌های پایین به طیف وسیعی از کسب‌وکارها ارائه می‌دهد که قبلاً این امکانات را در اختیار نداشتند. ما در حدود صد مشتری داریم که از طریق رابط نرم‌افزاری به پلتفرم پرداخت‌های ما دسترسی دارند و نرم‌افزارهای کاری خود را مستقیماً از طریق پلتفرم‌های ما وارد بازارهای پولی می‌کنند.»

کارنسی کلود یک پلتفرم نرم‌افزاری به‌عنوان یک خدمت است و باید بین پلتفرم‌های آنلاینی که ممکن است مشتریان از بانک‌ها دریافت کنند که در آن از طریق یک صفحه‌نمایش به پلتفرم بانکی متصل می‌شوند با کارنسی کلود تفاوت قائل شد. این پلتفرم نرم‌افزارهای آنلاین که شامل ارائه لیست حقوق کارکنان، ایی‌آرپی، ارائه صورت‌حساب، خزانه‌داری شرکتی و غیره می‌شود را از طریق برقراری رابطه با خود فراهم می‌کند. سپس به چندین بانک برای تأمین نقدینگی متصل می‌شود که منابع تأمین مالی و همچنین شبکه‌های پرداخت زیادی را در اختیار آن قرار می‌دهد. این‌ها همان بانک‌ها و شبکه‌های اختصاصی پرداخت هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.