محصول سکوی پرداخت بدون کارت شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی وارد بازار شد. این محصول که در ماههای گذشته توسط محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت در مشهد رونمایی شده بود روش پرداخت نوآورانهای را ارائه میکند که در آن بدون نیاز به کارت بانکی، پایانه فروش و نصب هرگونه اپلیکیشن خاص، امکان پرداخت در محل فراهم شود.
به گزارش روابط عمومی یاس ارغوانی، گفتنی است در فاز اول، تعداد 500 هزار پذیرنده تحت پوشش این طرح قرار گرفتند.

لازم به ذکر است این خدمت روشی نوآورانه و جدید است که مشتریان میتوانند تنها با اسکن کردن یک QR کد و بدون نیاز به استفاده از هرگونه اپلیکیشن خاص، نسبت به پرداخت با سه روش متنوع و بدون نیاز به کارت بانکی اقدام کنند.
از مزایای این طرح، میتوان به تأمین امنیت و سرعت در پرداخت و حفظ محیطزیست اشاره کرد.