راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رونمایی از شهروند کارت ملت و برداشت وجه بدون کارت از خودپردازهای بانک ملت

بانک ملت در بیست‌ویکمین نمایشگاه الکامپ از دو محصول جدید فناورانه خود با عنوان شهروند کارت ملت و برداشت وجه بدون کارت از خودپردازهای بانک ملت رونمایی کرد. این رونمایی با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره این بانک در غرفه این بانک انجام شد.

علی رستگار در این مراسم با بیان این نکته که بانک ملت در حوزه خدمات الکترونیک در نظام بانکی سرآمد است، گفت: «بانک ملت تاکنون محصولات متعددی را به مردم و مشتریان ارائه داده است.»

ezpay-Index-2-way2pay-94-09-24 ezpay-Index-way2pay-94-09-24

او از طراحی 36 محصول جدید در بانک ملت خبر داد و یادآور شد: «این محصولات در راستای تکمیل زنجیره ارزش خدمات الکترونیک این بانک در حال تکمیل و ارائه است.»

.

شهروند کارت ملت

شهروند کارت ملت کارتی الکترونیکی است که علاوه بر داشتن امکانات کارت‌های متمرکز، امکان استفاده از انواع خدمات شهری نظیر پرداخت وجه کرایه اتوبوس، مترو، پارکومتر و … را برای دارنده کارت فراهم می‌کند.

ezpay-Index-1-way2pay-94-09-24

برداشت وجه بدون کارت از خودپردازهای بانک ملت

در خدمت برداشت وجه بدون کارت از خودپردازهای بانک ملت هم مشتریان می‌توانند بدون داشتن کارت و تنها با داشتن شماره کارت و دریافت شماره حواله از طریق اینترنت‌بانک، همراه بانک یا USSD بانک ملت نسبت به دریافت وجه از دستگاه‌های خودپرداز این بانک اقدام کنند.

ATM-nocard-withdrawal-Index-way2pay-94-09-24

1 دیدگاه
  1. مهدی می‌گوید

    سلام …ایا یاسوج این خودپرداز بدون کارت بانک ملت قرار میگیره ….برای دریافت وجه بدون کارت چه چیز هایی لازمه رمز دوم می خواد چی می خواد .خواهشمند هست ما را راهنمایی کنید؟؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.