راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

استخدام در اولین سوپرمارکت خدمات مالی ایران

اهمیت به‌کارگیری نوآوری در تمامی کسب‌وکارهای بازار کنونی نکته‌ای قابل‌تأمل است و نیازسنجی دقیق جامعه یکی از مهم‌ترین عوامل نوآوری است. یکی از معیارهای مهم نیازسنجی توجه به محلی‌سازی، یعنی مطابقت یک محصول با بازار هدف آن از لحاظ زبانی، فرهنگی و فنی است که اگر به شکل صحیح اجرا شود، مصرف‌کننده حس بهتری نسبت به خدمت و یا محصول ارائه شده دارد.

شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا به‌عنوان شرکتی فعال و نوآور در زمینه تجارت الکترونیکی محلی‌سازی خدمات را در اولین سوپرمارکت خدمات مالی کشور با نام «مراکز ارتباط فردا» پیاده‌سازی کرده است. «مرکز ارتباط فردا» مکانی است برای آینده‌ای که نزدیک است. مردم ایران در شهرهای مختلف نیازهای متفاوتی در زمینه خدمات مالی دارند و «مرکز ارتباط فردا» محلی برای پاسخ به این نیازها است. به همین دلیل بخشی از خدمات در همه مراکز و بخش دیگری از آن متناسب با شهر آن مرکز قابل‌ارائه است. مرکز ارتباط فردا، گامی برای توسعه خدمات مالی در سراسر کشور است.

farda-way2pay-index-94-09-14

اولین مرکز ارتباط فردا ششم فروردین‌ماه سال 93 در میدان پونک تهران بـه بهره‌برداری رسید و امروز در 50 شهر کشور، حداقل یک مرکز ارتباط فردا فعال است. مراکز ارتباط فردا در 55 نقطه تهران و سایر استان‌ها با وجود زیرساخت‌های الکترونیکی لازم و مدیـران و کارشناسان خبره، می‌توانند به ایده محلی‌سازی خدمات تجارت الکترونیکی کمک کنند.

شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا قصد دارد به‌منظور توسعه شبکه خدمات خود تا 80 مرکز در سراسر کشور، نیروی انسانی مورد نیاز را از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه تأمین کند. افرادی که از فرآیند آزمون و سنجش با موفقیت گذر کنند، به‌صورت تمام وقت استخدام شده و از بیمه و حقوق و مزایای مناسب همراه با پاداش‌های دوره‌ای بر اساس عملکرد بهره‌مند خواهند شد. شرکت خود را متعهد به توسعه مستمر قابلیت‌های کارکنان می‌داند و با برگزاری دوره‌های مستقیم و غیر‌مستقیم، حمایت از حضور در همایش‌های داخلی و خارجی و نیز ارائه مشاوره و روش‌های حامی‌گری این فرصت را برای افراد استخدام شده فراهم می‌کند تا بر روی خود سرمایه‌گذاری کنند و بدین ترتیب سرمایه انسانی شرکت را هم توسعه دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.efarda.ir مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.