براساس اعلام شورای هماهنگی بانکها، به استناد اطلاعیه قبلی سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر تغییر ساعت کاری ادارات و بانکها تا پایان بهمن ماه، ساعت کاری شعب و واحدهای ستادی بانکها از روز چهارشنبه اول اسفندماه ۱۴۰۳ به روال سابق برگشته است.
به گزارش ایرنا، بدین ترتیب زمان خدمترسانی به مشتریان در شعب بانکها در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۳:۳۰ و ساعات حضور کارکنان در این ایام از ساعت ۷:۰۰ الی ۱۴:۳۰ است.
همچنین در روزهای پنجشنبه، زمان خدمترسانی به مشتریان در شعب بانکها از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۲:۳۰ و ساعات حضور کارکنان در شعب از ساعت ۷:۰۰ الی ۱۳:۳۰ است.
ساعات کاری واحدهای ستادی بانکها در تهران نیز همچون روال عادی، در روزهای شنبه تا سهشنبه از ساعت ۷:۰۰ الی ۱۶:۰۰ و در روزهای چهارشنبه از ساعت ۷:۰۰ الی ۱۵:۰۰ است.