راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پل ناوارو و بانک سابادل اسپانیا؛ بانکی برای لذت بردن

پل ناوارو جزو رهبران اندیشه و تفکر در حوزه کسب‌وکارهای دیجیتال است. او را فردی خبره در حوزه برنامه‌ریزی برای کسب‌وکارهای دیجیتال، خدمات مشتری و تجارت الکترونیکی می‌دانند. او اکنون رئیس کانال‌های ارتباط مستقیم و نوآوری در بانک سابادل اسپانیا است و تمام فعالیت‌های مرتبط با توسعه کانال‌های جدید، خدمات مشتری جدید و نوآوری را هدایت می‌کند. بانک سابادل ششمین بنگاه مالی بزرگ اسپانیا ازلحاظ سرمایه است و همچنین از طریق رسانه‌های اجتماعی و نوآوری در گوشی‌های هوشمند توانسته است تمایز ایجاد کند.

ناوارو که در سابادل تجربه استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای تعامل بهتر با مشتریان را دارد درباره تأثیر کانال‌های جدید در بانکداری می‌گوید: «مشتریان در رابطه با بانک‌ها و شرکت‌ها قدرت و آزادی به دست آورده‌اند؛ بنابراین باید مدلی جدید از بانکداری ظهور کند؛ نوعی از بانکداری که مشتریان را قادر سازد چیزهایی که تاکنون در حوزه‌های دیگر زندگی روزمره از آن لذت می‌برده‌اند را تجربه کنند. این یک رابطه بانکی با رویکردی بی‌سیم و چندکاناله است، اما با رنگ و بویی انسانی.»

او و همکارانش در بانک سابادل کمپینی راه انداخته‌اند با نام «این یک بانکداری از راه دور نیست، بلکه بانک را با شما همراه می‌کند.» آن‌ها با این کمپین می‌خواهند تمام قابلیت‌های خدماتی را که بانک می‌تواند به مشتریان ارائه دهد با دیدگاهی پویا، چندکاره و نوین نشان دهند. بنابراین مشتریان این بانک می‌توانند از مزیت‌های خدمات مانند دسترسی 7 در 24 از خانه، سرعت‌بالا و غیره بهره‌مند شوند.

منبع: هفته نامه عصرارتباط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.