محسن ولیئی، مدیر کل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه 50 درصد حامیان کشور تهرانی هستند، اظهار کرد: 43 هزار صندوق در معابر استان تهران وجود دارد، 10 هزار و 700 صندوق در اماکن، 650 هزار صندوق در منازل و 200 صندوق الکترونیکی داریم. وی افزود: در سال 38 میلیارد و 200 میلیون تومان از صندوق صدقات استان تهران جمعآوری میشود که مردم شهر تهران در ماه 250 تومان و روزانه 80 ریال صدقه پرداخت می کنند. وی با بیان اینکه در تلاشیم تا صندوقهای اماکن و خانگی الکترونیک شوند، گفت: اگر مردم تهران 200 تومان بهصورت الکترونیکی بپردازند 949 میلیارد تومان از صدقات جمع میگردد.
منبع: شبستان