راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ایجاد جامعه جهانی Fintech توسط بارکلیز

بانک بارکلیز متعهد شده است با افتتاح مراکز فیزیکی پشتیبانی از استارتاپ‌ها در سراسر جهان، یک جامعه جهانی در حوزه نوآوری‌های Fintech ایجاد کند. اولین مرکز در شهر نیویورک افتتاح می‌شود. با راه‌اندازی این مرکز در سیلیکون ولی نیویورک، اجرای این پروژه تحت عنوان «Rise» آغازشده و تا پایان سال 2016، دفاتری در اروپا، آفریقا و آسیا نیز افتتاح می‌شود.

این پروژه در هر منطقه جغرافیایی یک محیط کاری ایجاد می‌کند، فضای برگزاری سمینار و سالن‌هایی برای برگزاری جلسات با «شرکت‌های مبتکر» اختصاص داده می‌شود. علاوه بر این، هدف اصلی پروژه، رویارویی با چالش‌های نوآوری و همکاری با کلیه شرکت‌های مبتکر است و قصد دارد به‌عنوان شبکه آنلاین دیجیتال جهانی عمل کند.

مرکز Rise در نیویورک، اولین نقطه شروع طرح‌های شتاب‌دهنده بانک بارکلیز مخصوصاً طرح 13 هفته‌ای مذکور برای استارتاپ‌ها خواهد بود. صدها نفر از 55 کشور مختلف و 11 شرکت در این برنامه مشارکت خواهند کرد.

مایکل هارت، مسئول ارشد عملیات و تکنولوژی در بارکلیز می‌گوید: «طرح Rise به‌منظور کمک به سازمان‌دهی آینده صنعت و هدایت نحوه پیشرفت این تکنولوژی طراحی شده است. ما قصد داریم شرکت‌های نوآور سراسر جهان را به یکدیگر متصل کنیم تا این شرکت‌ها بتوانند از منابع و پشتیبانی یکدیگر بهره‌مند شوند.»

منبع: فوت‌ و فن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.