راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رونمایی از سرويس همبانک موسسه اعتباری ثامن با کد #6788*

سرويس همبانک موسسه اعتباری ثامن با حضور مدير حوزه مديريت، معاون طرح و برنامه، مدير و کارکنان انفورماتيک رونمايی شد. در مراسم رونمايی از سرويس همبانک موسسه اعتباری ثامن معاون طرح و برنامه اظهار داشت: همبانک يکی از سرويس‌های حوزه خدمات بانکداری همراه بر بستر USSD است که با مشارکت مديريت انفورماتيک و شرکت ثامن ارتباط عصر راه‌اندازی شده که بدون نياز به نصب هر گونه نرم‌افزار، بروی تمامی گوشی‌های تلفن همراه و صرفاً با وارد کردن سر شماره #6788* قابل‌استفاده است.

امير صحت در حضور مدعوين به مراسم رونمايی از سرويس همبانک ثامن بيان داشت: سرويس همبانک موسسه اعتباری ثامن، خدمتی نوين در عرصه بانکداری الکترونيک می‌باشد که به منظور سهولت در ارائه خدمات بانکداری الکترونيکی و افزايش ميزان رضايتمندی مشتريان فعال شده است. مشتريان با استفاده از اين سرويس می‌توانند خدماتی نظير انتقال وجه، پرداخت قبوض، دريافت صورتحساب و موجودی، انسداد کارت، مشاهده تسهيلات و پرداخت اقساط غيره را استفاده نمايند.

معاون طرح و برنامه با اشاره به امنيت بالای اين سرويس نسبت به ساير سرويس‌های بانکی گفت: عدم پرداخت هزينه زيرساخت ارتباطی توسط کاربران همبانک در مقايسه با پرداخت هزينه ارسال sms و يا استفاده از GPRS در ساير سامانه‌های بانکداری همراه، سرعت، امنيت و عدم وابستگی به نوع سيستم عامل و گوشی را به دنبال دارد. وی افزود: استفاده از همبانک هيچ‌گونه محدوديتی ندارد و تراکنش‌ها در اين سرويس به صورت آنی انجام می‌شود؛ لذا مشتريان در کمترين زمان ممکن امور بانکی خود را در امنيت کامل می‌توانند انجام بدهند.

صحت در انتها تاکيد کرد: استفاده از اين سرويس بر بستر امن USSD، پياده‌سازی شده و هيچ‌گونه اطلاعاتی بروی گوشی همراه ذخيره نخواهد شد. بر اين اساس مشتريان دارای ثامن کارت می‌توانند با اتصال به سر شماره #6788* از سرويس‌های همبانک ثامن بهره‌مند شوند.

منبع: موسسه اعتباری ثامن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.