راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برگزاری کنسرت «تهمورس و ما» با حمایت شرکت جی‌اس‌اس

کنسرت پرفورمنس «تهمورس و ما» به سرپرستی تهمورس پورناظری و با حمایت شرکت جی‌اس‌اس در روزهای اول و دوم شهریور ماه برگزار می‌شود.

تمایل به انجام کارهای نو و به‌روز باعث شد که شرکت جی‌اس‌اس یکی از حامیان کنسرت تهمورس و ما باشد؛ همان‌طور که از اسم این کنسرت پیداست این کنسرت پرفورمنس، سبک جدیدی در موسیقی ایران است و به‌نوعی برای اولین بار در کشور اجرا می‌شود. در این مراسم پورناظری با رویکردی متفاوت و با ترکیب آهنگسازی و بداهه‌نوازی به استقبال علاقه‌مندان می‌رود.

Tahmoures-gs-Index-way2pay-94-05-25

شرکت جی‌اس‌اس که در حوزه تکنولوژی و فناوری اطلاعات فعالیت دارد، همواره پایه‌گذار پروژه‌های نوین در این عرصه بوده است و در حوزه‌های فرهنگی نیز فعالیت چشمگیری دارد و از معدود شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات است که در کنار مجموعه‌های فنی خود، یک مجموعه انتشارات نیز دارد و به ترویج علم و دانش می‌پردازد.

Tahmoures-gs-Index-way2pay-94-05-25a Tahmoures-gs-Index-way2pay-94-05-25b

شرکت جی‌اس‌اس هم علاوه بر حوزه اصلی فعالیت‌هایش، به بخش فرهنگی نیز علاقه بسیاری دارد و به همین دلیل هرازگاهی در اتفاقات فرهنگی- هنری، نام این شرکت هم به چشم می‌خورد. این حمایت‌ها جدای از بخش کسب‌وکاری شرکت جی‌اس‌اس است و بنا به انجام رسالت فرهنگی در قبال مردم، حمایت از برنامه‌های فرهنگی در سابقه فعالیت‌های این شرکت به چشم می‌خورد.

Tahmoures-gs-Index-way2pay-94-05-25cTahmoures-gs-Index-way2pay-94-05-25d

در مورد تهمورس پورناظری جالب است بدانید که این آهنگساز و نوازندۀ سه‎تار و دیگر سازهای ایرانی، به همکاری همایون شجریان قطعه «چرا رفتی» را در شهرهای مختلف اجرا کرده است که یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین قطعات ساخته‌شده در سال‌های اخیر به شمار می‌رود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.