پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
تحولی در پشتیبانی مشتریان با خدمات نوین شرکت دادهپردازی کیسان
مجید توکلی، مدیر امور مشتریان شرکت کیسان / در دنیای امروز، پشتیبانی و امور مشتریان یکی از حیاتیترین بخشهای هر سازمان محسوب میشود، بهویژه در شرکتهای نرمافزاری که سرعت و دقت پاسخگویی به نیازهای مشتریان، نقشی کلیدی در رضایت و اعتمادسازی ایفا میکند. شرکت دادهپردازی کیسان با تجربهای نزدیک به سه سال در صنعت TSP، توانسته است با ارائه خدمات متمایز، نیازهای مشتریان را با دقت و کیفیت بالا برطرف کند.
پشتیبانی حرفهای 7*24؛ پاسخ به 30 هزار مشتری
یکی از نقاط قوت کیسان، مرکز تماس ۷ روز هفته و ۲۴ ساعته آن است. این مرکز روزانه به بیش از ۱۰۰۰ تماس تلفنی و گفتوگوی آنلاین مشتریان پاسخ داده و علاوه بر این، خدمات حضوری نیز در محل مشتری ارائه میدهد. نکتهای که شرکت کیسان را از سایرین متمایز میکند، تعهد به پشتیبانی نهتنها از مشتریان، بلکه از تمامی مؤدیان مالیاتی است که به این شرکت اعتماد میکنند.
همچنین، پس از عقد قرارداد، هر مشتری به یک کارشناس اختصاصی متصل میشود که از مراحل اولیه ثبت صورتحساب تا ارسال و درج در کارپوشه سامانه مؤدیان همراه وی خواهد بود. تیم کارشناسان کیسان از افراد زبده و با تجربه در حوزههای مالیاتی و فناوری تشکیل شده است که میتوانند بهترین راهکارها را در کوتاهترین زمان ممکن ارائه دهند.
استانداردهای پیشرفته در مرکز ارتباط
در شرکت دادهپردازی کیسان، فرایندهایی نظیر مدیریت چرخه تماس، ثبت تیکت، اطلاعرسانی به مشتری و یکپارچهسازی ارتباط بین واحدهای مرکز تماس، پشتیبانی و فنی مطابق با استانداردهای روز طراحی و بهصورت دورهای بازبینی میشوند. هدف از این تلاشها، ایجاد یک تجربه خوشایند برای مشتریان و تسریع در روند ارسال صورتحسابهای الکترونیکی به سامانه مؤدیان است.
وبینارهای آموزشی برای آگاهی مالیاتی
شرکت کیسان به منظور ارتقای دانش مؤدیان مالیاتی و تسهیل کار با سامانه داده پردازی کیسان، هر هفته وبینارهای آموزشی برگزار میکند. این آموزشها به کاربران کمک میکند تا با قوانین مالیاتی بهروزرسانی شده آشنا شده و از خدمات شرکت به بهترین نحو استفاده کنند.
هوش مصنوعی در خدمت پشتیبانی مالیاتی
یکی از نوآوریهای اخیر کیسان، استفاده از هوش مصنوعی برای پاسخگویی سریع و دقیق به سؤالات مشتریان در زمینه ثبت صورتحساب الکترونیکی و قوانین مالیاتی است. علاوه بر این با توجه به لزوم ثبت شناسه کالا/خدمت در صورتحسابهای الکترونیکی، با استفاده از هوش مصنوعی امکان جستجوی شناسه کالا و خدمات مورد نیاز مشتریان از بین نزدیک به سه میلیون شناسه ایجاد شده با استفاده از شرح کالا یا خدمت را فراهم میکند و تجربهای سریع و کارآمد برای کاربران به ارمغان میآورد.
شرکت دادهپردازی کیسان با رویکردی حرفهای و خلاقانه در پشتیبانی مشتریان، توانسته است رضایت بیش از 3۰ هزار مشتری را جلب کند. استفاده از تکنولوژیهای نوین، ارائه خدمات آموزشی و استقرار کارشناسان زبده در سراسر کشور، این شرکت را به یکی از پیشگامان صنعت TSP تبدیل کرده است.